|
|
|
|---|---|
|
på min bmw 320i e90 har jag såklart ett cigguttag, fungerar fint när motorn är igång, men är motorn av så är den ju inte igång? märkligt, har alltid varit med om att cigguttaget fungerar bara nyckeln är i. går detta inte att lösa på något sätt? mina dvd-skärmar som är kopplade till cigguttaget dör ju om jag ska slå av motorn, lte dumt om man ska tanka så börjar allt om igen -.- de e lite budget skärmar vi pratar om, och dom är ju onödiga o slänga ;) | |
| Ser du på dvd under tiden som du kör? | |
| Chris87.......det får plats 5 personer i en 320i | |
|
inte jag, men jag har väl antaglien passagerare? det jag vill undvika är att ha motorn igång hela tiden och jag vill knulla ladda mobilen, eller gpsn utan att behöva ha motorn igång |
|
| En edit-funktion hade nog varit bra :)) | |
| Eluttagen bakom armstödet är det direkt el på. Anledning till att jag frågade är att du sa cig-uttaget, vilket jag tolkar som det i askkoppen under klimatpanelen. | |
| Har ingen 12 volt bakom armstödet när motorn ej är igång på min 325 -06! | |
|
jag har alltid 12v fram vid växelspaken på min iaf. |
|
| Ingen ström mittarmstödet på min när motorn är avstängd | |
| Då ändrades detta senare på E9x. Det är väl inte så mycket mer att göra än att försöka ge sig på bilens elledningar ihop om att kunna få fram en konstant 12V matning, om man känner för att pilla med bilens elektronik. Annars får man lära sig att leva med situationen. | |
|
märkligt. för jag har en 2005a tillverkad i februari 2005. det sitter inga cigguttag/12v bakom mitt armstödet på den, jag har ingen ström varken i armstödet eller i askoppen när motorn inte är igång. ngn som vet en lösning? jo visst, men jag menade inte bara askoppen, utan alla uttagen på bilen. i mitt fall. två st |
|
| kan inte bmw fixa det här åt dig? borde väl inte vara några problem? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.