|
|
|
|---|---|
|
Jaha, nu blev man med BMW igen, känns väldigt bra! Den här gången blev det en V8 :) Har endast haft sexor innan och undrar lite över motorn. Vad bör jag undersöka, serva, hålla koll på mm.. Har läst en del om vad som kan hända, men vad är de viktigaste att undersöka. Bilen: 540 Touring 1999, automat. En tidigare ägare, BMW på Lidingö har servat och reparerat bilen i alla år. Nu har den gått 14300mil När jag ändå sitter och skriver så kanske ni har några tips på hur man förbättrar ljudet i bilen, blir de någon skillnad att byta högtalarna? Alltså, ger förstärkaren tillräckligt med kraft för nya högtalare..Har den inbyggda Navi/TV. Mvh | |
|
Grattis till en underbar bil! En del tycker att man skall kolla bultarna till oljepumpen. Men det verkar vara delade meningar om det, drabbar bara e34 säger vissa. Annars så är väl kylaren och allt som hör till detta en svag punkt som är värd att hålla koll på. Då tänker jag på kylaren, expansionskärlet, vattenpumpen, termostaten och slangarna. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.