|
|
|
|---|---|
|
En okänslig bekant pekade på mina yttre backspeglar och sa...... Va, inga Mspeglar och du som har M-paket ? Och jag håller med, speglarna ser lite kantiga ut. Vilka M-speglar passar min 330i? Skulle behöva nya dimljus oxå, spruckna. Men vilken front har jag ? har kollat på styla bilen men är osäker på vilka som passar min bil. Ska försöka lägga upp en bild.... Länk /S | |
| Du har M-pkt 1, fronten fanns tom 2001 pre-facelift. | |
|
Tack för svaret ! Vart hittar jag nya dimljus som passar, eller går glasen att byta ? Och så speglarna, vilka tycket ni passar bäst på min bil ? /S |
|
| Du har rätt speglar på bilen. Han menade nog M3-speglar som sitter på var varannan WV golf, Volvo 240 och epa-traktor. Behåll de du har. | |
|
Ett par M3 E46 speglar skulle nog sitta fint men absolut inte E36 M3! |
|
|
Det är sådana jag menar, E46-M3 alltså. Det jag undrar är vart jag kan köpa kopior med bra kvalitet, jag antar att original är svindyra. Vill gärna ha tips på företag som säljer reservdelar/tillbehör, även utomlands. Har sett den svensk-danska firman som annonserar här men det borde ju finnas fler...... /S |
|
|
Länk Ingen exakt kopia kanske men mycket lik iaf! |
|
|
Nu är det dax att byta dimljusen, spruckna å fula ! Har kollat lite på e-bay men är osäker på vilka som passar min bil ? (kolla länken ovan) dom här...... Länk eller dom här ? Länk Nån som har erfarenhet av firmorna som säljer BMW-stuff på e-bay, vilka ska man passa sig för? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.