|
|
|
|---|---|
|
Bilen som jag nyss köpt har ett sportluftfilter som det står matrix på. Jag är ju en av dem som tycker som inte tycker om modifieringar av denna typen. Vet någon vad detta är för sportluftfilter och vad det kan vara värt begaganat? Länk Tänker byta ut det mot ett original och vill inte slänga det om det är värt några kronr. Någon är kanske sugen på ett byte? | |
| Ingen som känner igen det på bilden? | |
| I mina ögon så ser det ut som ett billigt skitfilter, antagligen bara att slänga. Men jag gissar ju bara då... :-) | |
|
Länk Jag hittade den där sidan med ett "kromat sportluftfilter" som iaf liknade ditt.. Mvh Janne. |
|
|
Ja, det liknar det jag visar på bilden. Har gogglat runt lite efter sista inlägget och fått fram att det kan vara K&N som tillverkar Matrix. Men när jag bläddrar runt så ser jag bara filter och inte hållaren. Är det enbart för ljudets skull man väljer att montera bort originalburken och sätta i en sån hemsk tingest? |
|
| Vissa tror säkert att de kan få någon extra hk men annars är de mest för ljudet ja | |
|
BAP BAP BAP! On your mark! BAAP BAAP BAAAAP! Three! BAAP BAAAAAP! Two! BAAAAAP BAP BAAP! One! BAAP BAAAAP! Go!!! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa!!!!!........... För ljudet mest ja.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.