|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna svensksålda X5 -04. Länk: Länk Är det någon som varit i kontakt eller handlat av denna firma? Tacksam för hjälp och tips! | |
|
Årsskatt, kr: 9389 Återbetalning vid avställning, kr: 1225 Den bilen borde eventuellt kunna reggas om som miljöklass 2005 (EU4) då den har "nya" motorn (160kW)? Då borde årsskatten gå ner något? Mvh |
|
|
Om man som bilfirma lägger ut en bil som är så grisig invändigt i en annons drar jag omedelbart öronen åt mig. Visst kan man hålla i kostnaderna och skippa en enkel dammsugning och tvätt invändigt men min erfarenhet är att skicket i övrigt oftast matchar det du ser på bilden i de här fallen. |
|
|
rob_t_j72: Jag vet att skatten är hög på X5, men vi kör ca. 2500-3000mil per år. Så det betalar igen sig om man jämnför med en bensindriven X5. Har 7727:- i skatt nu på 330XD. Så det skiljer inte så mycke. Sail: Var och pratade med säljaren idag han skulle tvätta upp bilen till på måndag, de var en som han kände som ägde bilen som ville han skulle sälja den åt honom. Det var bara två ägare på bilen. Ska ut och provköra den till veckan. |
|
|
vad är det för sjuk årsskatt som ligger på 9389kr har aldrig sätt en x5 för så mycke, mitt max jag har sätt är 3800kr och jag har kollat på en jävla massa bilar |
|
|
Finns ingen X5 diesel som kostar så lite som 3800kr i årsskatt. Du kanske letar bensinare och en 4.4i kan jag tänka mig kostar 3800 i skatt. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
3,0d. En jämnårig Land Rover Discovery diesel ligger på över 10tkr... Stephan |
|
|
ok ok jag har inte alls kollat på diesel kollar bara på bensin och 3.0 4.4 =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.