|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en BMW 523 IA Touring -99 med automatlåda. Någon som vet ca vad en sån ligger på i blandad bränsleförbrukning? Sen vad bör jag vara uppmärksam på när jag ska titta på den? Aldrig ägt en BMW innan. Snart BMW ägare :-) | |
| Läs begagnatguiden här på sidan. Den 523ia Touring -99 jag hade drog runt 0.7 landsväg och strax under litern stadskörning. Bra siffror för en så stor bil. | |
| Jag ligger på minst 1,2 stad och strax under litern landsväg. Stänger jag klimaten blir det aningen bättre. | |
|
Enligt instruktionsboken: Stadskörning: 1,6 l/mil Landsvägskörning: 8,2 l/mil CO2: 262 gram/km |
|
| Ska såklart stå 0.82 på landsväg! | |
|
Har du blåst på mer folk nyligen?När ska du skicka mina pengarna tillbaka?Eller har du använt dem som handpennig för en ny bil? Pete/Haparanda |
|
| PETE´s inlägg kräver nog en närmare förklaring... | |
| Ja,det gör den nog!Köpte lite prylar av killen"spiggedigge" för 5-6 veckor sen.Betalade i förskott som han ville(dumt av mig).Ingenting...svarar inte tfn,sms,mejl...som jag har förstått är jag inte den enda som haft problem med honom.Men kul att han har råd att köpa en ny bil istället att skicka pengarna tillbaka! | |
|
Ojdå! Inte snyggt jobbat. Svårt för oss andra att veta om det stämmer förstås. (Inte illa ment) Men en viss försiktighet avs. förskottsbetar öht är ju alltid på sin plats. Undrar om han kommer att försvara sig?:oO Juridiskt vet jag inte exakt vad du kan göra, men att "känna" en advokat är ju inte fel... De brukar iaf ha ngn halvtimmes fri konsultation. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.