|
|
|
|---|---|
| Tjenare. Har fått tag i en 12 tums Kicker Impulse bas. Funderar på att ta bort hatthylle högtalarna så att basen kommer in i kupen, och sätta ett DLS framsystem. Vad tror ni om det? Har en 328 sedan. | |
|
Bygg noggrant så blir det säkert bra... /Anderberg Kolla in bilen på Länk |
|
|
Svårt att säga, försök vara lite mer specifik. Vad har du för steg till hela systemet, vad för dls framsytem är det, vad ska du ha för låda, m.m Så visst kan det bli bra lika väl som det kan låta skit. *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
|
Har ändrat i planerna, ska köra med en dubbel 12" Lanzar Max. Slutsteget är ett Gas Silver C4001 (4ch), och framsystemet ett dls UP5. Vad tror ni?? |
|
|
Lanzar är ju inte världens roligaste märke numera. Låter som du kikat i BRL:s katalog. Gas är ju inte heller ngt man förknippar med DLS mfl. Rydberg |
|
|
Skulle avråda dig för att köpa lanzar max basen, jag har en stående själv och tycker inte att den spelar så otroligt bra, men man får vad man betalar för, dls sytemet lirar helt ok, gas steget duger utmärkt som bassteg, det är strömstarkt och prisvärt men att driva en lanzar max bas med det verkar onödigt. *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
|
*samir* Jag har DLS UP5 i min bil och det låter riktigt bra. Vill du ha riktigt klipp i framsystemet så ska du koppla dom till ett slutsteg. //Martin. |
|
| Vet nån vilken storlek det är på bakhögtalarnma i en E-36 sedan? | |
leino |
har du skidlucka är det bara att sätta basen där och bygga en 5cm kant på lådan mot ryggstödet annars är det bäst med en aerport upp i hyllan,DLS är bra grejer har själv en stroker tolva i skidluckan (cerwin vega) bmw 4ever |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.