|
|
|
|---|---|
|
Blir deprimerad av det gråa klimatet, minns tillbaka till sommaren som gått. Länk Spenderade mer eller mindre hela sommaren ute i sommarstugan, som av en slump så var vägarna omkring täckta med nylagd, svart och slät asfalt, inga mittlinjer, ingen trafik och fullt med skyltar som varnar för skarpa/farliga kurvor. Bästa sommaren på länge. Era bästa bilminnen från i somras? | |
|
Knutstorp är lätt mitt bästa minne från i somras Länk Hela helgen var helt grym. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| Bohus runt och alla mysiga fiskehamnar i somras med öppen vagn | |
|
Knutstorp var mitt bästa också! Fick en buckla "bästa original" o en sväng på banan var pricken över i-et! Länk Vättern runt var ännu ett oförglömligt minne! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Min ringenresa som var sjukt rolig och lyckad: Länk 2000 talets mest lyckade resa för mig utan tvekan! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Europaresan med bilen som avslutades med ett varv på ringen. Grym resa och grymt kul att besöka ringen. Johan Sjöström>> Hur länge stod du i kö för en biljett till ringtaxin? De verkar lite luriga att få tag på, milt sagt.. |
|
|
Alla flygfältsträffarna (3st) med 335an var riktigt roliga =) Blir alltid lika förvånad över vad schyssta alla är när man träffas i verkligheten, alltid lika kul. //Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.