|
|
|
|---|---|
|
Jag ska dit och se norges grymmaste bilar samt kika in Be4yous extrema cossie på 701nm =) gå in på Länk och kolla in bilarna =) jag längtar!!!! Snart turbo =) | |
|
tjena!!! Funderar på att åka dit!!!! finns det mer info om träffen på någon sida?? |
|
|
tror inte det det enda finns på Länk jag har pratat med Jan RUUD som han heter med cossien och han säger att det är värt att komma =) jag tror det är den 14 juli eller nåt då är det Norges gatbilträff på Rudskogen då jäklar ska jag dit =) det kommer bla en BMW m3 E36 med supra motor på 900++ och en bmw m3 E30 på 600kusar jag ska som sagt åka på båda evenemangen =) Snart turbo =) |
|
|
Tjenare igen. Såg att du bor i uddevalla!! Bor själv i Ldkp!! Brukar du åka till båberg ibland eller?? Hur långt är det att åka till rudskogen??? Skulle BMW m3 E36 med supra motor på 900++ och bmw m3 E30 på 600kusar komma på bmw-dagene eller den 14 juli?? |
|
|
Tjenare Hebbe. japp jag är på Båberg nästan varje helg. det är 19mil från uddevalla till Ruudskogen. vad jag hört ska deras värsta byggen komma på "norges gatbilträff" den 14 juli. jag mailar ibland med "RUUD" och han säger att det är värt att åka till båda evenemangen speciellt den 14 juli.. Självaste Dahlbäck har ju åkt på spö ett antal gånger där ;) Snart turbo =) |
|
|
Ok!!! Har vart på båberg ett par gånger å kikat!! brukar vara mycket bilar där.. Ska du till Bmw-dagene? Snart turbo?? i 325:an eller? Har du börjat bygga? Ha D |
|
|
Det brukar vara mycket bilar på fredagar där japp jag ska till BMW dagene =) det missar jag inte för allt smör i småland. vart bor du? japp min 325 ska våldtas. Snart turbo =) |
|
|
Ok!! Är ni många som ska dit? Jag bor i närheten av Lidköping! Vad blir det för nåt turbokoncept? Ha D |
|
|
Vi är några stycken som ska dit. vad exakt menar du med koncept? Snart turbo =) |
|
|
Ok!! låter roligt!!! Koncept= Vad för turbo, Bränsletillskott, laddtryck, komp m,m Är väldigt intresserad av turbokonverterade bmw:s... |
|
|
www.gatebil.no www.bmwccn.no |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.