|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om någon redan har postat den här... Fruktansvärda färgval imo, hade kunnat bli hur bra som helst om någon anstiftan till tycke och smak hade valt kulörer.. Länk | |
|
# Någon med anstiftan till tycke och smak ska det givetvis stå :P |
|
| kanske rentav "antydan". Skämt åsido och ursäkta att jag märker ord, tysk smak är inte alltid som svensk. Men häftig bil, kunde ha blivit riktigt snygg med litet stramare inredning och enhetlig färg på karossen. | |
|
På bilderna kan man ju se att detta är en limited version nr 1 av 1 och att den är framtagen för någon saudisk kunglighet så det är mycket möjligt att det är där någon ska "straffas" för färgvalen...;) ___ //Ulf |
|
| ÄLSKAR formerna. Dock så är färgvalet lite för annorlunda. Helsvart med blåa xenon lampor *dräggel* | |
| Jag kan hålla med om att färgvalen inte är de bästa, fast jag tycker samtidigt att det är lite av poängen med en så extremt ovanlig bil. | |
| Gör sig nog bra på slaskiga gator i Moskva med någon väldigt bredaxlad grabb bakom ratten. | |
| @ danielb :D | |
|
Lillgrabben (8 år) hemma kommer att älska dessa bilderna när jag visar honom. Han tycker att styling-momentet är roligast i "Need for speed" också... "BMW six appeal" |
|
|
linjerna på denna bilen är klockrena, men som ni andra säger... färgvalet wtf? /Jonas |
|
|
Länk Verkar vara han som har köpt den så tror inte den kommer rulla i Moskva. :) |
|
Gee |
Snygga ändrör precis sånna jag vill ha på min bil dock litem indre kanske :P Men det finns så klart inte |
|
Helt ok men som övriga redan antytt, en enhetlig färg så är den hemma. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Killen är ju född 1924 alltså är 85 år! Eller missar jag något? | |
| Hans son har väl ställt bilen på farsan för att spara några spänn på försäkringen. Tunga tider nu, även för oljescheiker ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.