|
|
|
|---|---|
|
Tjena, BMW 318i -97 med digital AC lever ett eget liv!! Den slår av och på sig, dvs att displayen blir svart ochh all luft stoppas, sedan kan den gå igång igen och ventilationen fungerar som vanligt. Någon som vet vad detta beror på, eller om man kan fixa det för en billig peng? MVH John | |
| Har samma problem. Bör ju vara något glapp. Något typfel? | |
|
Japp, std.fel. Finns en kille på blocket som brukar annonsera om att rep. Det är en konding som ger sig och den måste bytas. Jag gjorde det på min M3'a och den kom tillbaks tre dagar efter jag skickat den och det kostade ca 350:- M V H Stephan |
|
| Skicka ett mail till mig: bjornm3e30(snabela)hotmail.com så fixar jag den åt dig. | |
|
Lånar tråden. Hoppas det är okej. Jag har också problem med min. Men displayn fungerar. Det är bara fläkten som fungerar ibland. Och ibland inte. Är det enkelt att fixa eller? Isåfall får du gärna förklara hur man gör. ** Köra bör man, Annars dör man** |
|
|
Acke, troligtvis ditt fläktmotstånd som pajat. Ser ut som en igelkott ;) och sitter innanför panel till höger om förarens högerknä och är ganska enkelt att byta själv. |
|
|
Dyrt? ** Köra bör man, Annars dör man** |
|
|
BjörnB--> Du har mail. |
|
| AckeOfSweden: detta kanske kan hjälpa dig Länk | |
| Limpur--> Du har svar. ;) | |
|
Tack gOry. Men börjar undra om det verkligen är fläktmottståndet. Den fungerar hur bra som helt nu. Och sedan om ett par dagar så slutar den igen. Det kan inte vara problem med den digitala panelen. Har läst att den kan strula ibland med just detta fenomen. Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.