|
|
|
|---|---|
|
Har läst att E46 fick fastare chassi från årsmodell -02. Ngn som har en spec. på exakt vad detta innebar? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
I princip att det som tidigare var sportchassi blev standardchassi. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Tack, har lyckats läsa mig till att det är lite mer än så. Ngt som jag själv uppfattar som viktigt är att styrväxeln ska ha fått en annan utväxling? DSC sitter som standard... Dessa förändringar har fått mig att välja bort årsmodeller innan 02, ska byta pendlarbilen men jag väntar nog till efter vintern... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Om du väljer en E46:a som är registrerad efter den 1/1-04 så får du 12 års rostskyddsgaranti istället för tidigare 6 års rostskyddsgaranti. A determined man can do more with a rusty screwdriver than a lazy man with a whole toolbox |
|
|
Ok tack för infon... Pendlar 9 mil varje dag så för mig kommer prisläget på 02orna passa bra med vad jag vill lägga tror jag. Är inte jättebekymrad över rostskyddet på dem efter vad jag sett hittills... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.