|
|
|
|---|---|
|
då var det dags för service på pärlan, första servicen i min ägo. Ngn som kan rekomendera en bra BMW verkstad eller är det återförsäljarn som gäller? Den har gått 7000 nu, ngn som har ngn uppfattning av vad det kommer kosta mig? | |
|
Antingen Joakim på Göteborgs Bilservice eller Wölkes. Lycka till! Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
Håller med Asken! //H |
|
|
Är wölkes bättre? billigare? Gillar BMW´s fast lane service, då jag behöver min bil. Max en timma,sedan väg. Ngn uppfattning vad det kostar? Tack för era svar |
|
|
Vilken service skall göras? Oljeservicen kostar ca 3000:- hos Wölkes. Joakim tar knappt hälften. //H |
|
|
Vilken service syftar du på? Kan tipsa om dessa grabbar: Länk Hyfsat snabba, alltid bra bemötande men inte billigast, dock bättre än BMW Group.. prosperity is a mindset! |
|
|
Jag kan med stolhet rekomendera denne äldre gentleman! Länk Har är mycket sympatisk att ha och göra med och kan BMW både utan och innan! Jag ha lämnat min bil hos han de gånger jag inte lyckats att lösa något själv och han har fixat allt utan tillägg på räkningar och annat skojs! Min far lämnar också sin kärra hos honom och har aldrig haft problem med något, snarare tvärtom! |
|
| Wölkes är trevliga och servar medan man väntar och tar en kopp kaffe. Dessutom svarar dom i telefon så att man kan boka service vilket BMW på Mölndalsvägen inte gör. | |
|
Nja, Sven-Olof är väl sådär... Han hällde i 20-50w olja i min m20 motor. Vid -20°C så gick det tungt på tomgång. PÅ min mors 318 lyckades han inte montera ihop alla delar på efter ett kamremsbyte. Och de delar som han fick dit satt på 3/4. Ni får komma tillbaka så ordnar jag det senare blev svaret... Bilen skulle varit klar enligt honom. Göteborgs Bilservice är överlägset bäst! Mvh Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.