AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
880

Någon som vet något om denna 320d -08?

Rob74
Länk

Någon som varit o kikat (bor själv långt ifrån)?

/Robban
Hade själv kunnat tänka mig denna om det inte vore för att jag redan har en blå bil där hemma :-)
Har tyvärr ingen info men sett att den annonserats ett tag. Förvånad att den inte är såld ännu, 320dT M-sport brukar sälja sig självt, just denna har dessutom lite godis som blå-tand och HIFI.

Terry N
Dock rätt mkt mil, så det som vill ha den och lägga mil på kommer lätt upp i 12-14' mil snabbt. Och då börjar det troligtvis (behöver inte vara så) kosta lite mer pengar att äga denna. Perfekt för privatperson iof, eftersom fordonsskatten är som en tyngre bensinare (ca 2400-2500 kr) vilket motiverar en 1500 mil förare också. Hade jag inte handlat nyligen, så hade jag varit lite sugen, m-paket är snyggt!!
Rob74
Tack för svaren. Blir lite skum för jag är rätt säker på att annonsen var ute med reg-numret innan han sänkte priset. Kollade upp den då och det står leasing på den, vilket iofs inte betyder något mer än att den först måste lösas (antingen av mig eller säljare) från leasingbolaget.

Sen så ser den ju inte direkt nyrekondad ut, därav min fråga om någon sett den live. Var o kollade på en likadan fast med hälften mil och den var helt blästrad av stenskott i fronten så är ju lite nyfiken på hur denna kan tänkas se ut.

/Robban
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.