AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
711

Inbrott och dött batteri.

An
95
AndreasF
BMW X3 2.0D -11
Så nu var det min tur, tänkte avregera mig lite och varna för SGS-garaget i Johanneberg..

Efter fan vet hur många turer på bilprovningen så lyckades jag komma igenom UA i onsdags, yeey!
Åkte till en kompis här i Göteborg (Johanneberg) och parkerade bilen över natten. Dagen efter hittar vi bilen med trasig ruta och min 100kronors bilstereo borta.
Det roliga/tragiska med detta är att jag har lödat sönder stereon totalt så att den knappt går att använda i en annan bil än min, så det borde vara helt osäljbar.
I övrigt har dom snott askkoppen och alla papper i handskfacket, vet inte vilken nytta man har av en massa gamla besiktningsprotokoll?

Köpte och bytte ruta idag på skroten i partille.

Iom. att dom drog ut askkoppen så har dom lyckats kortsluta en jäävla massa kablar så att mitt batteri har blivit helt kasst. Jag fattar inte varför inte säkringarna har löst ut heller.

Ska åka till kviberg och köpa tillbaka stereon på lördag tänkte jag, trist att behöva betala två gånger för en sån skitsak..

Så undvik SGS garaget i Johanneberg...
Jävla tattare som håller på o jävlas. En "riktig" bandit kan se om en stereo 'r värd att stjälas. Lycka till med att fixa bilen.

"BMW när du älskar att betala"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.