|
|
|
|---|---|
|
Har förälskat mig i ljudet från G-powers slutljuddämpare. Länk Lyckas inte hitta varken svensk eller tysk butik där man kan få tag på dessa. Någon som vet om det finns någon svensk affär som saluför g-power? Om inte, är det att kontakta g-power direkt som gäller? någons om gjort detta med lyckat resultat? | |
| Jag skulle G-Power direkt och frågat. | |
| skulle ringt (ska det stå). | |
|
Efter många samtal med tyska cykelbutiker är jag inte imponerad över tyskarnas engelskakunskaper. Men jag får väl göra ett försök. Verkar som att vissa företag hellre gör glättiga videos och fräcka showbilar än att sälja delar på riktigt :p |
|
|
Det ser ut som att de säljer delar direkt: Länk |
|
|
Är också sugen på ett av deras system... Inte billiga dock, priserna går från €626 till €802. Har hittat en återförsäljare i Spanien. |
|
|
Fick pm från schmiedmann att de tar hem på beställning. Det priset är ju ungefär vad ett eisenmann-system kostar. (7000 på schmiedmann) Helst av allt skulle jag vilja ha ett system där man slipper att kapa i stötfångaren.. Alltså en pipa. Men det verkar bara vara Dinan i usa som gör ett sånt färdigt och ett sånt verkar näst initll omöjligt att få tag på.. Kanske får svetsa själv.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.