|
|
|
|---|---|
|
Någon som har byggt detta som man kan få lite tips av?? alltså så alla förstår jag vill har utblås på båda sidor av bilen! | |
| Det är skittrångt men de går, du får dra ett rör från original utblås bakom kofångaren och ut på andra sidan. Finns inte så mkt mer o säga :P Det går inte om du har dragkrok. | |
|
Kolla in mitt gamla mektips så kanske du får ideer på hur du kan göra. finns under Mektips. Visserligen var det till en E39 540 men som idespruta kan det duga. Lycka till Göran Min bil Länk |
|
| Jaha ni får ta å mäta lite då vill ha samma flöde i hela systemet och dubbla rör hela vägen effekt mässigt så är det bättre, | |
| Ingen som har bilder på en e34 under helst längst bak så man kan kolla hur det kommer funkan åde, Jaaa alla tips är bra !!!! | |
|
Ända tips jag kan ge dig är att INTE installera det, det ser bara billigt ut, sån styling som smågrabbar sysslar med! :) meeeen det är ju bara vad jag tycker! Lycka till |
|
| Det är ju v8 då ska de vara dubbla blås och efter som de sitter dubbla rör hela vägen så tycker jag de blir snyggare om man har ett på varje sidan med typ ovalautblås =) men ingen som har en bild på hur det ser ut under har inte orkat kolla riktigt, det tråkiga nu är att dom där jävla plastkulorna i lådan har gått så måste byta dom men de gör jag samtidigt som avgaset byggs å allt annat =P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.