|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett enormt frustrerande problem på min E36 318iS. Jag hade arbetat ute och spelat musik i bilen i ett par timmar. Så, strömmen tog slut. När jag rullat igång den, så upptäcker jag att varken elhissar, taklucka. Speglar, eller innerbelysning funkar i coupén. Jag har kollat alla säkringar, sum mätt det mesta. Och försökt leta reda på någon med liknande problem. Jag skulle helst vilja lösa detta själv och få mer erfarenhet. Så om någon vet vad detta kan vara, var snälla och hör av er! :) "-You are what you drive. BMW - Best Man Win." | |
|
Ja hade liknande problem 1 gång på min e36 att el hissarna slutade fungera men det bara försvann efter ja stängde av och på bilen vet inte fall det funkar i ditt fall men testa annars att ta av kablarna på batteriet både plus och minus och håll dom mot varandra i 30sek till 1 minut kanske löser det ? Mvh |
|
|
Jag fruktar att detta är någon "ström sparande funktion" som slagit till i datorn. Jag har haft bilen under renovering i flera veckor nu. Och den har inte haft batteri i på kanske 10 dagar i sträck. Dock har jag inte testat att kortsluta det hela, kanske borde. Tack för svaret :) "-You are what you drive. BMW - Best Man Win." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.