|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Undrar om ngn har varit och tittat på denna bil: Länk Den har varit till salu för några veckor sedan och försvann men dyk upp igen. Är det 2005 eller 2006 ? Känner ngn till firman om de är seriösa eller inte. | |
| Tillv:2005-09 dvs. modellår:-06 | |
|
Den 14/10 utannonserade Blennermarks Personvagnar AB i Uddevalla bilen för 245k. AG bilar tänker uppenbarligen göra sig en hacka. AG bilar är duktiga på att köpa upp BMW med M-paket från såväl privatpersoner som bilhandlare. Denna Länk utannonserades av en privatperson i Göteborg 12/10 för 219k. Anlednigen till att jag har uppmärksammat detta är att jag var ringde på en BMW ägd av en privatperson i skåne i somras men bilen var redan såld, ett par dagar var bilen ute på annons igen men hos AG bilar. |
|
|
Tack för svaren. Det är väl inget fel på att tjäna lite extra snabba pengar om allt går rätt till. Var mest rädd för att firman är ngt slags L...s B.l liknande historia. Har sålt min E60 idag och ska nog åka och kolla den. Att ha c.a. priset de köpte bilen för kana var till hjälp. Micko |
|
|
Tror inte att AG bilar håller på med mätarfiffel. De bilar som jag har haft koll på har haft samma milantal innan de köpt dem som när de annonserat ut dem. Självklart så är det inget fel på att tjäna pengar på en bilaffär, det är ju ett måste om man ska överleva som bilhandlare. Nu när du vet ungefär vad AG bilar köpte in bilen för så kanske det är lättare vid en prisförhandling. Lycka Till! |
|
|
När det gäller bilen som tråden handlar om så har AG annonserat den en ett tag men då med en bild på en annan bil samt att det stod "inkommande" i texten. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.