|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Att han inte ger sig... Less is More |
|
|
Är det ngn som ställt säljaren mot väggen? Nyfiken på vad han har att säga? |
|
| Vi är väl många som följer den bilen kan jag tro, synd om den som köper bilen i god tro, vad kan priset ligga på om den gått ca 22ooomil | |
|
Jaghar ringt på annonsen som ligger ute nu men inget svar, jag har ringt 5gånger men stendött och dessutom ringer han inte upp Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
Martin E |
Jag mailade försäljaren för att informera om att han ska vara ärligare i sin annonsering. Det är bevisat utan tvivel om att den bilen har fel mätarställning vilket han vet om. Skulle någon ärlig trevlig köpare gå detta så har han all rätt i en process.. Ett klart fall av dolt fel då säljaren är väldigt medveten vad han säljer. Priset på bilen borde ner 30-40000. |
|
x2 när han inte svarade så mailade jag, duktiga vi är :) hoppas bara ingen blir blåst är ju inte kul att behöva gå igenom en process det första man gör om det nu går så långt.. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
| Ska bli intressant och se om han svarar jag ringde också men fick inget svar | |
| Han kan få adressen hit till Auto Power Forum läsvärt för en del | |
|
Då var annonsen borta igen, då får vi snart se om det är nån ny ägare eller om han tröttnade på tjatet om miltalet Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Hoppas och ska se till att han får behålla sin lågmilare så länge han lever men han kanske överväger och behålla den ett tag till eftersom den inte gått mer!!!! |
|
|
Någon som vet om bilen såldes? Micke Länk |
|
|
Det är nog så att den blivit såld om man kollar på Transportstyrelsen. Antal ägare är nu 2 samt att dagens datum står på "Senaste EU-regbevis" ___ //Ulf |
|
| Stackars sate då som köpte den :( de va väl självast f-n att han skulle lyckas..hoppas bara den nya ägaren blir medveten om bilens historia. | |
|
En kvinna i Fredriksberg i Dalarna står numer som reg. ägare. MVH Christofer |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Någon som har kontaktat henne? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Ägs nu av; 790503 sedan 2010-02-15 STEFFANSSON, ANNA MARIA KOTTBOVÄGEN 13 77010 FREDRIKSBERG |
|
|
Tydligen var jag inte först med att ringa henne. ;) Tipsade henne om att ta ut ett garantipapper från BMW och visa det för säljaren. |
|
|
Det är bara att ringa och säga att du kommer att göra en polisanmälan om inte säljaren tar tillbaka bilen, för han VISSTE att den var skruvad. Mvh /C |
|
|
Jag har berättat om tråden, så hon kommer att titta in ibland. Polisanmälan låter som ett bra råd. |
|
|
Hoppas han får leva med bilen för resten av sitt liv! :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.