|
|
|
|---|---|
| sha undrar om det e nån som vet vart man kan få tag i vita bilnkers till fram och andra baklysen till min E28? | |
| leiter etter det samme til min. | |
| Har sett flera E28 på internet med schysstare baklampor med vit övre rad. Någon måste ju veta var man får tag på dem? | |
| Min bror köpte till sin 535 E28, kan fråga honom om han mins var han köpte dem. | |
|
Ser faktiskt ganska snyggt ut, dock lite väl dyrt för min vinter E28... Ett av många ställen som jag hittat, bara googla lite: Länk BMW 4 Life |
|
| CTech, tackar för detta! Bara att hoppas att dem får in ett lass på lager nu också då... | |
|
Finns få lyktor med vit blinkers orginal bak till e28. De på länken är bara plast som man ersätter befintligt orange glas med. Det är lite trixigt att byta då man måste få bort allt det gamla orangea från lyktan. Jag tog en hammare, mejsel och mycket tålamod ;) Plasten är tunnare på dom där och det matchar inte till 100% med backljuset men det går att få till så det ser snyggt ut med tålamod. Viktigast är nästan att ha ett bra lim för att fästa dom med, limpistol med universallim funkade sisådär, släppte efter ett tag. |
|
BMW 528 |
Sök forumtrådar på www.e28.se jag vet at det finns info där. OBS OBS !!! Just nu serverproblem på e28 sidan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.