|
|
|
|---|---|
|
Hej har någon som är duktig på bmw e28 lust att ge ett verderings förslag på min 520IM den har taklucka och el-speglar typ 2 rost fläckar längst ner på utsidan av förar dörren sen annars rost fri och fin i lacken den har 4 fina orginal alu fäljar och bmws stora ljud paket rekaro stolar fram m-sport ratt och m-paket. med m-logga i baksäte och allt sånt lull lull den har även bilsten dämpare och fjädrar runt om samt m-tecnincs ställ bara krängnings hämmar stag fram och bak super skick invändigt som ny har gått 21000mil i skrivande stund och har alla besiktnings papper sedan bilen var ny har cargard larm säg till om det är nått mer ni vill veta för en seriös värdering bilder finns på Länk | |
| glömde att nämna att det är ny bytt olja och filter och bytte även oljan i låda och bakaxel samtidigt det är pensoil. | |
|
Jag kan väl börja iaf.. I dylika trådar så kanske man bör skriva först att det här som kommer att stå nedan står för MIG, ingen annan.. Man blir väl halshuggen annars direkt ;) Ja, en e28 med dina specar är iofs intressant, och det är alltid(nåja) bra med lite extras på en bil om det nu är hyfsat tidsanpassat med rätt grejor osv.. Gått också lite för att vara en E28:a, vilket är bra. Men tyvärr så måste jag nog säga att för just en 520i E28 ska man inte förvänta sig ett allt för högt bud i slutändan... Menar med det att just den motorn inte var den mest åtråvärda av sexor på den tiden, inte nu heller. Men är den rostfri i princip och allting annat är i ett väldigt bra skick så kanske du kan få ut 10 000kr i Sverige.. Det där du skriver att det är bytt olja osv är tyvärr ingenting som höjer något värde på bil, det är en sådan sak som entusiaster tar för givet är bytt ut regelbundet.. Men ok, det visar ju på att du försöker sköta om bilen iaf, viket naturligtvis aldrig är fel så.. Mvh Janne. |
|
| okej okej tack så mycket jo jag försöker vårda bilen så mycket jag kan ville bara veta på ett ungefär vad den är värd så man vet om den nu skulle bli stulen eller dyrligt men tack tack | |
|
Nu när jag har kikat lite mer på dina bilder så kan jag tycka att jag var lite snål i min värdering.. Såg riktigt fin ut på bild iaf... Är den lika fin under, dvs tanken är rosfri,domkraftsfästena är kvar osv så SKA du absolut inte sälja den under 10 papp, lite för fin E28 för det verkar det vara.. Låt säga mellan 12-15'. Mvh Janne. |
|
| okej joo den är lika fin under som på utsidan den har inte vart vinter körd på 10 år sen har all underredsmassa vart bort skrapad och lagt på nytt så fin under e den allt | |
| Som vanligt när det gäller äldre bilar i fint skick så måste man hitta rätt köpare. Sven Svensson skulle nog inte bjuda mer än 5000:- om den är nybesiktad och skattad :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.