|
|
|
|---|---|
ozzyo |
Undrar om man ska betala 200000:- för en M3:a 96:a som gått 6000 mil och är i toppskick,import -97,manuell 6-vxl, skinn, sänksats, weissaman-förädlad med intyg sedan ny med 18"-fälgar, chip, avgas mm, tycker de verkar ha stått sig ganska lika i pris de senaste 2 åren. Vad tror ni? |
| Tycker det är ett bra pris om milen stämmer och skicket är så bra som du säger. | |
|
Hej. Håller med vad acey säger för en gångs skull. =) Tycker att du ska slå till. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
ozzyo |
Jag åker och tittar på bilen ikväll men är ändå lite skeptisk till priset eftersom jag tycker de E36 M3:orna har haft nästan samma priser de senaste 2 åren. Men jag ska iaf kolla på den och sen får vi se, han säger att han inte vill gå ner något i pris men vad vet jag den kanske är värd 200` och då slår jag nog till. Tack för tipsen. /Micke. |
|
Har du kvar din blåa m3a?? |
|
ozzyo |
m3efl: Sålde min blå M3:a september -01. |
|
ozzyo.. Jaha den var fin jag var ju nära på att köpa den innan jag köpte min gula som jag nu sålt.. Jag ångrar att jag inte köpte den. Det var bara det att miltalet var lite för högt på den.. Ingen tror ingen hör men alla VET .. |
|
|
Hallå... Är det den M3an med regnr. PGJ nånting? En polare till mig har ägt den ett par år, den är ruskigt fin men det konstiga är att den på nästan 2 år bara rullat 500 mil, inklusive köpetransport på ca 150 mil. Men bilen är jävligt fin och går snuskigt bra iallfall när han hade den. Jag försökte köpa den av nån kille i Säffle för 1 år sen men fick aldrig tag i han (den var iofs inte till salu då men man kan ju prova) Sen 2 veckor efter att jag köpt m3an jag har nu så såg jag bilen till salu. Men men... Den är iallfall fin och ärlig så vitt jag vet... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
328Mats |
Tycker att 200' är för mycket, har sett fräscha bilar för under 150' både i Holland och Portugal. Testa siten www.automobilese.purto, sök på "vehicule de motore" Lycka till med ditt köp, kompisen köpte en här på forumet för 149'....... / Matsa |
ozzyo |
Har tittat på bilen och den är i kanonskick in och utvändigt,tveksamt med milen men det kan ju stämma,och den är omlackad men inga lackskarvar eller torrsprut varken under huven eller i dörrgångar, ett proffsjobb. Vi kom inte överrens om priset så jag köpter en annan bil. |
|
Ok, men vad var omlackat och när? han jag känner som hade den fick lacka om frontspoilern efter en liten spricka har jag för mig... Hur mkt ville han ha i sista pris? Milen stämmer iallfall tom 2001-01-?? Men att den bara gått 500 mil sen dess låter konstigt.. Vad var det för däck föresten? Killen jag känner satte på nya Kumho 225 fram 255 bak innan han sålde den vet jag... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
328Mats>>> Man får ofta vad man betalar för... Om man vet någelunda vad man håller på med. Och du. Det finns inga 328 -93... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
ozzyo |
Johnte: Hela bilen är omlackad men de måste ha monterat bort många delar eller är väldigt skickliga för det finns inget som syns att den är omlackad förutom att den numer har klarlack även under huven mm.Det sitter Ventusdäck :-( vilket jag inte tyckte verkade seriöst men de är ju billiga, det var väl ca 50% kvar. För den som vill ha en fin M3:a så kan iaf jag rekomendera denna. |
|
Hmmm, bilen hade iallfall orginallack tidigare så den lär ju vara smälld ganska nyligt. Vad gäller däcken är det ännu konstigare, eftersom att den fick nya Kumho vid 5300 mil... Kanske ändå inte är samma bil men allt talar på det. Var den till salu är på BMW power för en vecka sen typ? och regnr PGJ nånting? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
ozzyo |
Johnte: Bilen var till salu här på BMW-börsen för typ en vecka sen och det var PGJ nånting, han hade köpt bilen av en tandläkare nånstans runt Göteborg och det var han som importerade bilen -97,jag fick se papperet och den kostade -97 runt 480000:-, det finns all dokumentation från att bilen var ny.Ang.lacken så säger killen att han jobbar på BMW och har lackat den p.g.a parkerings skador(småbucklor). M.v.h Micke |
| Det måste vara den som fanns i BS för några år sen, 279.000:- ville dom ha för den då. 4600 mil om jag minns rätt. Vilket habegär jag hade efter den.. :P | |
|
Låter jävligt skumt. Det är samma bil iallfall som min polare hade och han köpte den från göteborg våren -99 och sålde den januari -01... Det var den som var med i bilsport för nåra år sen för 279 000:- och jag tror den hade gåt 4600 då... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Hittade en bil jag var intresserad av -02 jag som kallade mig ozzyo då och startade tråden, den har stått sig bra i pris, det lönar sig vara noga med bilen om han nu får ut begärt pris. Länk /Micke Bmw CS nr05419 |
|
| Den m3:an var riktigt riktigt snygg tycker jag. Men 200 tusen e mycket mycket pengar tycker jag. | |
Philly |
alldeles för mkt, max 180 000:- för den, MAX! BMW |
|
De pengarna tror jag inte han får ut, även om bilen är lågmilad. Den är privatimporterad och dessutom modifierad. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.