AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
43.713

M3 GTS OFFICIELL!

Sida 3 av 3
Länk lite körning på ringen med gts:en.. ser nu att även m3 gts fått facelift bakljusen, det kanske bara är den första visningsbilen som fått de gamla.. grym film men la märke till att bilen hade olika fälgar hela tiden då det växlades mellan svarta och alufärgade hela tiden.. kul att de fick in m3 med competition pack också... m3:an är så sjukt snygg :D
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Provkörning av Autocr. Dom verkar rätt nöjda:-)
Länk
vem skulle inte vra nöjd med en m3 gts??:P skämt o sido.. vet nång bilka färger det kommer till gts:en eller är alla oranga??
Länk ett videoklipp med gts:en i detalj.. grymmt snygg
Länk gts:en inte långt ifrån en 911 gt3 rs.. bra gjort bmw
Länk tider för gts:en runt ringen och hockenheim.. blev faktist lite besviken på ringen tiden då jag trodde att den skulle vara en bra bit snabbare än m3 csl.. cslen är med andra ord riktigt jävla grym :D.. tror att gts:ens problem är vikten.. trots en bantning på 200kg väger den fortfarande 1600kg
Länk provkörning av ams
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Dom borde ju kunnat lättat den mer än 70kg tycker jag.

SECOND PLACE FIRST LOSER
jag hade för mig att den var lättad med 200kg så vet inte vad ams pratar om.. ska kolla upp det
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Har hört innan att dom lättat runt 100kg bara..

SECOND PLACE FIRST LOSER
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
För 200kg lättning hade den väl varit nere på 1400kg lite drygt eller? Och så lätt är den ju inte

SECOND PLACE FIRST LOSER
Totalt har M-divisionen skalat bort en ansenlig mängd kilon. M3 GTS väger in på 1 490 kilo, att jämföra med vanliga M3 som väger sina modiga 1 655 kilo. Nästan 200 kilo har bantats bort – inte illa.

enligt teknikensvärld

Länk
Länk vicki älskar nya m3 gts
Länk inget dåligt betyg för gts:en
Såg en orange GTS i Bromma för några dagar sedan, såg otroligt läcker ut!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.