|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Otroligt ful vinge bara. Skulle vara som på CSL:en. Integrerad vinge i bakluckan SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Ett par filmer: Länk |
|
michael.anki |
FET!!! Bmw idag Bmw imorgon |
| vad tror ni det blir för tid på ringen?? känns ju som om den borde ligga runt 7,40 eller vad säger ni?? | |
|
Tänk er den i British Racing green! Vilket monster! Jag tycker det är ganska kul att BMW monterat en OEM bakvinge som ser ut som en osthyvel, det tycker jag visar mod. Samt att den garanterat inte sett ut så om den inte varit effektiv! Jag vill ha!!!!! |
|
| ta bort vingen! känns mer som volvo 240-styling tyvär | |
| vet ni i vilka färger den kommer?? känns inte som om denna oranga är den ultimata | |
| Då bilarna handbyggs hos BMW Motorsport kan du säkert få vilken färg du vill, förutsatt att du betalar. :) | |
|
Det kommer säker finnas några olika färger speciellt för GTS:en. Men hade man haft råd med en så hade jag nog velat ha en vit med motorsportränderna över den som man ser på en del M3 e30 |
|
| hade jag haft råd så hade min varit vit med m-ränderna :P | |
| Länk verkar vara slutsåld | |
|
Tycker att den är läcker i orange,den är riktigt extrem,lite för extrem. Dom som köper kommer nog att ha bilen på bana 99% och där hör den ju hemma. Hade man haft pengarna så..... Äger alltid 1 BMW |
|
| Att modellen är slutsåld är inte särskilt konstigt och säger egentligen inte så mycket om intresset för modellen. Det blir en hel del gratis reklam för BMW när man lanserar en modell som ska tillverkas i begränsad upplaga och kort tid därefter kan man släppa en pressrelease som säger att bilarna såldes rekordsnabbt och att efterfrågan var enorm. Men i själva verket är det till stor del handlare som beställt bilarna utan att i förväg ha en köpare, ofta blir bilen blir stående i bilhallen och fyller ändå en funktion genom att dra dit folk som vill titta på den. Ett extremt exempel på "limited editions" och vad tillverkaren beskriver som enormt intresse är Lamborghini Reventon. De 20 bilarna såldes snabbt, men hälften (!!!) av bilarna ligger uppe på mobile.de och tydligen är det svårt att hitta köpare. Går inte riktigt att jämföra Reventon med M3 GTS kanske, men det visar att mycket av biltillverkarnas "nyheter" är marknadsföring och ingen saklig information. | |
| vi får väl hoppas att någon handlare i sverige har köpt en :P | |
| Hehe, man kan i alla fall hoppas på det. Kanske finns det någon med bättre känsla som tar hem en M3 GTS istället för att ha en klumpig X5 M stående som skrytbil på bästa plats i bilhallen. | |
| när släpps dem svenska priserna?? | |
|
bmw_jerry: Jag skulle tippa att bilen är snabbare än 7.40.. Jag tror på varvtider kring 7.30-35.. CSL:en gjorde ju varvet på 7.50 om jag inte missminner mig och eftersom Nurburgring passar motorstarkare bilar aningen bättre tror jag på en ganska markant sänkning av CSL-tiden dels pga 90 hk mer i motorn, men oxå för att jag tror att aerodynamiken är mycket bättre än på CSL:en.. Vikten är nog tyvärr för hög och effektuttaget något för lågt för att rå på GTR o ZR1.. Men om jag ska gissa på tid så tror jag på 7.33:-) Kankse liiite optimistiskt... M3 CSL va ju 30 sek snabbare än standard M3.. Hoppas på liknande skillnader denna gång då E92 M3 gör varvet på 8.05.. Vad tror du om det? |
|
| tänker ungefär likadant som du ... ska verkligen bli kul att se vad den kan prestera för tider på ringen | |
| Länk tydligen ska bara 125 bilar byggas .. verkar lite men ack så spännande bil | |
| Tråkigt att vi inte ges möjlighet att köpa den i Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.