|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
3-an kommer 2012, det är redan kommunicerat från BMW. Däremot har inte platsen för var och när bilen skall visas blivit officiellt ännu, tror jag. ---- BMW CS #6212 |
|
| det som är synd jämfort med de olika generationerna av 3-serien är att de blir större och större hela tiden.. tycker nog nästan att e46:an var perfekt storleksmässigt... i takt med att även 5-serien blivit riktigt stor får man nog snart köpa en 1-serie för att få samma storlek som 3-serien för ett par generationer sedan | |
|
Jerry, det är kundernas krav på komfort och utrustning samt säkerhets-kraven som driver upp vikten och storleken på bilarna. Sen tycker jag att BMW lyckas ganska bra med körglädjen, fasten vikten går upp. |
|
|
Då var det dags för lite nya spionbilder på f30. Länk |
|
| Det är inte mycket man får se, det enda jag ser är att det verkar som att BMW ger sig in i miljökampen som konkurrenterna. Med andra ord slutrör på varje sida även till modeller under 300 hk. | |
|
Video på Touring-modellen: Länk |
|
| snart så börjar väl mer avtäckta bilder komma in.. är verkligen spännande att se nya 3.an | |
| Länk nya bilder....nusyns inredningen och det ser bra ut hitills | |
| Något jag inte gillade var högglans plasten på ratthals kåpan.såg vidrigt ut!! | |
| Detta är endast en test-mule. Det blir säkert inte så på slutprodukten. | |
| Ser lovande ut! | |
| det börjar nu snart närma sig för en ny 3:a .. dagens kom 2005 så 6-7 år på det blir väl slutet av 2011 eller början på 2012 :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.