|
|
|
|---|---|
|
Har gjort en tråd på Zatzy.oom som ni gärna får följa! Länk Mvh Fredrik L | |
|
Varför länka till en annan sajt?, klistra in infon här i stället vettja. Sen är iallafall jag skeptisk till info om bilar som denna om dom inte kommer från tillverkaren själva och kan anses som officiella. Men vist hade det varit ball med en ny "CSL" |
|
| Det är många som bekräftar detta samt som du ser på bilderna o filmen så är det en fysisk bil som finns och provas ut. Googla på "Bmw M3 Gt4 Street" så hittar du massor av träffar som bekräftar detta. Mvh Fredrik | |
|
Jag hoppas du har rätt men googlandet gör mig inte speciellt impad "Mystiskt bil siktad på ringen" "BMW verkar ha nåt på gång" "Kanske kanske" osv... Såna här rykten florerar ju hela tiden och så länge tillverkaren själv inte säger nåt så är jag högst tveksam, dessutom har dom ju uttryckligen sagt att det inte blir någon CSL på E92:an. Men som sagt jag hoppas du har rätt för det hade smakat fågel med en lite lättare variant matad med godis. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Den som lever får se:) | |
|
Länk Länk Lite godis som som trots det inte bekräftar att den KOMMER bara att det finns en vison eller nåt. Men kanske kanske... Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Den där hade inte gjort ont... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.