|
|
|
|---|---|
|
Inte utan att man blir avis på dessa hus :) Länk | |
|
Trevliga bilder men var är alla delar?själv har jag typ 1miljon prylar som är minst lika roliga att klämma på som bilarna. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tja, jag har ett litet garage som just nu inte innehåller någon bil, bara en massa annat typ jordfräs,gräsklippare,moped,cyklar, virke, och en massa annat småkrafs.. Undrar när man kommer upp i deras klass, dvs bara ha bilarna på glänsande salsgolv... Inte en endaste oljedroppfläck heller ;) Nee, dessa grabbar behöver inte meka själv(eller vill inte?) eller ens ha en endaste servooljeburk framme ;) Ser nästan ut som om bilarna enbart används som tavlor i deras fall...trist om så är fallet. Nej,ok det är klart man skulle ha några dylika garage om man haft lite stålar över :) Mekargaragen har man väl råd till att skaffa också i så fall :) Mvh Janne. |
|
|
Jaha då var det dax att byta ut garaget som iofs skall kunna innehålla 2 platser men förmodligen aldrig kommer att göra det Kul att se hur de STORA killarna har det hemma Ha de T |
|
|
Va fasen, ha världens villa i Hollywood hills eller var det kan vara och sedan en Porsche 996 i trehundratusenkronors-klassen och en Nissan (Infinity) =) MVH Christofer |
|
|
Själv så drömmer man om ett dubbelgarage... ___ //Ulf |
|
| Hmm, för mig funkar inte länken... :-( | |
| Funkade innan, men inte längre, nej...skumt. Ska kolla om jag hittar en annan "ingång". | |
|
Denna då: Länk |
|
|
galet fint. Men den putsen kan dom inte behålla en dag när de regnat :)...på golven alltså.. Byggde garage förra året. 5,5 x 9 meter. 4,5 meter till taknock. Enkelgarage. Automatisk Crawford port, travers och ett 1,5 lyftbord. Allt samlat och köpt från konkurser och utförsäljing :-) väggreglar och takstolar är ett gammalt kontor. Stått och rensat virke på jobb efter arbetstid :) Blev inte alls tokigt! Billigt också :) |
|
| Drömgaraget skulle var en stor maskinhall där jag kunde ställa in diverse sport- och lyxbilar. Det skulle inte behövas något mekande för min Bentley Continental GT Speed, Aston Martin, Jaguar, 911, SL AMG osv skulle alla vara nya :) | |
|
Har ett garage som rymmer 4 bilar... Ja, om man tar bort all annan bråte förstås. Nu rymmer det max 2st. (1 MB & 1 BMW) I övr. 4st Honda, 1st B&S, 1 st husqvarna... Virke, gamla skåp, dörrar, kamin, bordsåg.....bla bla bla :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.