|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon GDS hall i Helsingborg med omnejd där det finns lyft och där man får göra oljebyte?? På preem får man inte byta olja trots att de är svindyra. | |
|
Är väl ingen skillnad "där nere" mot här uppe i norr :) Dvs OK/Q8 har hallar där man kan välja hall med lyft..byta olja t.ex. Googla vet jag.. Kostar väl i snitt "hundringen" om man är där ca en timme.. Mvh Janne. |
|
| Tack för tipset. Närmaste OKQ8 med GDS är Lund eller Halmstad.. Har googlat men hittar inget närmare. Jobbigt. | |
|
aviator: numera ska du ha lov till att byta olja på Preem i HBG: Både på Ängelholmsvägen och vid Gåsebäck, då de nu skaffat en tunna som man sätter under bilen som då samlar upp oljan. Du måste dock säga till om detta i kassan. // Daniel |
|
| Spajjjs, tack för tipset. Hade ingen aning om att man numer får göra oljebyte där. Ska höra med dem! | |
| Så, då var oljan bytt. Man får betala en 50-lapp för "oljehanteringsavgift" om man inte köper oljan hos dem vilket är ok. Men de är rätt dyra i övrigt, timpriset ligger nog kring 150kr, känns lite saftigt om jag jämför med vad jag betalt i andra städer tidigare men det finns inte så många alternativ just i krokarna kring Helsingborg. Återigen tack för tipset! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.