|
|
|
|---|---|
|
jag har bytt batteri i fjärrnyckeln och behöver initiera den på bilen men vet inte hur,det äe inte samma sorts nyckel som beskrivs i handboken på bilen (-92 850) min nyckel är större samt hoppfällbar med vipp brytare till lås/låsa upp samt en knapp på sidan som antar är till bagagelucka? i boken beskrivs att man ska sätta i nyckeln i tändningslåset och vrida på radioläge sen av samt trycka in både låsknapp och upplåsningsknapp,men på min går det inte för lås/upplåsning är som en vippbrytare så det går inte att trycka på bägge samtidigt, nån som vet hur man gör? det går att låsa/låsa upp samt att den larmar/larmar av och det går att starta. Men jag får inte fjärren till centrallåset att funka. | |
| ingen som vet? märkligt nog så verkar inte m-bilar veta det heller då jag varit där med nyckeln och frågat. | |
| har nu hittat infon på Wuffers hemsida efter mycket letande:tändning på läge 2 med en extranyckel samt lägga fjärrkontrollen med "ögat" dikt emot larmindikeringslampan på mittkonsollen och trycka på upplåsningsknappen c.a 2 sek. ,ska nu funka! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.