|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| i det skick den var i hade jag kunnat bju mellan 20-25 men närmare eftertankte så vet jag inte om jag skulle orka dra på mig nått skit för dom pengarna heller | |
|
Ja...då gissade jag inte så fel från början m.a.o. Mvh Janne. |
|
|
Det är väl lite så med gissningar; ibland blir de rätt och ibland blir de fel. Därför kan det vara bra att bilda sig en egen uppfattning och inte förlita sig blint på gissningar. Eller hur? =) |
|
|
Rantzow: "Förlita sig blint på gissningar", jag har aldrig "förlitat mig blint" på några gissningar, utan jag skrev det min "magkänsla" sade mig vid den första beskrivningen av objektet och det visade sig ju vara ganska så rätt... Här på forumet diskuterar vi...för att om möjligt komma till någon slutsats vad det lider OM vi inte har ett korrekt "riktigt" svar direkt på någon fråga...t.ex. Värderingstrådar är alltid svårt, men att diskutera och ha en uppfattning om olika vagnar är naturligtvis meningen med detta "värderingsforum". Eller hur? =) Mvh Janne. |
|
|
Janne T: Jag har väl aldrig påstått att DU har förlitat dig blint på några gissningar. Det är väl ändå TRÅDSKAPAREN som undrar över bilen? Det är han som ska förlita sig blint eller inte förlita sig blint på gissningar, inte du Janne. |
|
|
Ok, jag försökte bara komma på vad du menade med "internetriddare" i ditt tidigare svar och gjorde ett snabbt överslag vad du menade med detta :) Trådskaparen funderade ju inte att köpa den direkt heller, utan han hade en "fundering" som jag försökte resonera om.. Han skulle ju de facto åka och kika på bilen innan, och resultatet av det vet vi ju nu.. Mvh Janne. |
|
|
Är det denna bilen? pyk491 Länk |
|
|
Länk Som varit lätt trimmad också.. =p |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.