AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
478

AC -tips

Kn
97
Knugen
525 TDSA -93
Fyllde nyss min Ac + provtryckning (E-34) för 450 kr! Detta var med kvitto! Billigt? Det tycker jag iaf.Firman finns i Nässjö o om nån är intresserad så kan jag fixa numret.

Diesel Performance.....
Ruggit billigt!
Jag gjorde samma opertion för ett par månader sedan och fick pynta 800:- svart.

Min hemsida:
Länk
Touringklubben:
Länk

Mvh.
Micke Olsson
Imran
Vet nån var man kan lämna in bilen någonstans där det är billigt om bilens AC inte fungerar. Jag har inte minsta aning om vad som är fel. Men förra ägaren sa nåt om att det var nån fyllning som var slut. Enda alternativet jag kan tänka mig är att lämna in bilen till BMW i sätra. Men det skulle säkert kosta mig en förmögenhet..

Imran
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Kolla i gula sidorna efter bilreparationer och kyl.
Ring runt till några och hör.
Kolla i motorrummet i din bil vad som står på lappen vid ACn, R12 eller R134.
Det kommer de att fråga.
mikkke
Jag vill gärna ha numret till ac firman i Nässjö!!!
B.
43
B.L
525i Touring -93
Knugen du har nog gjort ett kap,
bara kylmedlet kostar 300kr/kg och det går i 1,550kg i ditt system så du betalade bara för kylmedlet :-)

Mvh

Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Expertkyl i Gbg tar 1000:- för en fyllning, men då får man 1 års garanti på fyllningen, läcker det ut inom ett år fyller dom den gratis, men man bör ju fixa läckan först.

CHS
Kn
97
Knugen
525 TDSA -93
B.L: De fyllde i 0,4kg i min + en färgpatron,Samma pris för en kompis Alfa som han fyllde på 0,2kg i.

Diesel Performance.....
I min gick det i 1,65 kg. och som sagt. 800:- svart.

Min hemsida:
Länk
Touringklubben:
Länk

Mvh.
Micke Olsson
Kn
97
Knugen
525 TDSA -93
Mikkke: Firman heter Kylteknik o har Nr 0380-511200, De sysslar med både vanlig kyla o bilkyla.
Lycka till!

Diesel Performance.....
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Själv får man gasen gratis från jobbet och det är nog tur det för det läcker ut minst 2 ggr per år:-(

____________________________________________________________________________________________________________________
-->-->Varför bara använda två när man har fyra?<--<--
____________________________________________________________________________________________________________________
Kn
97
Knugen
525 TDSA -93
Gottegris!

Diesel Performance.....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.