|
|
|
|---|---|
|
Länk Låter billigt eller? Eller denna: Länk Vilken hade ni valt? För/nackdelar | |
| Det är bra pris på 325an. Men samtidigt ganska rimligt. Kikar du på bilpriser.se är det ungefär i lägre delen av deras prisspann för privatförsäljning. Men visst, den kommer nog gå ganska snabbt om det inte är några konstigheter med bilen. | |
| 5-serien har väl vanliga standardstolar, dessa är iaf på 3-serien absolut ingenting att ha, finns inte ens ställbart svankstöd. Längre resor på en sådan stol blir ganska obekvämt milt sagt. | |
|
Jag skulle inte vilja påstå att 325:an är överdrivet billig. Snarare normalprisad. Kikade lite på 325iT 06 bensinare förra hösten samt i början av året och då låg 06:or med Dynamic pkt och ca 5-6kmil på ca 200kkr så därför bör en 07:a betinga ungefär samma pris ett år senare tycker man. Fast just denna har skinn och det väger ofta upp en del. |
|
|
Hör kanske inte hit, men 325:an var den tråkigaste färguppsättnig på en bil jag någonsin sett. |
|
| Jag tyckte silver och grått skinn var riktigt cleant ! | |
Terry N |
Smaken är delat som bekant, men jag förespråkar Ljus exteriörfärg/mörk interiör. Mörk bil däremot kan ha både ljus och mörk interiör. Tex. Mörkblå metallic/beigebrunt läder funkar alltid. Min personliga uppfattning. Detta ex är ganska udda iaf. De flesta silverbilar har antracit interiör. |
Terry N |
Tillbaka till frågan, 3-serien: + roligare att köra, lite modernare, låga mil, dragkrok, - lite begränsat bagage, 5-serien:behöver du utrymme är den bättre förstås, mer landsvägscruiser, - dock gått nästan dubbla milen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.