AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
981

325i touring -07

Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Länk

Låter billigt eller?
Eller denna:
Länk

Vilken hade ni valt? För/nackdelar
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Det är bra pris på 325an. Men samtidigt ganska rimligt. Kikar du på bilpriser.se är det ungefär i lägre delen av deras prisspann för privatförsäljning. Men visst, den kommer nog gå ganska snabbt om det inte är några konstigheter med bilen.
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
5-serien har väl vanliga standardstolar, dessa är iaf på 3-serien absolut ingenting att ha, finns inte ens ställbart svankstöd. Längre resor på en sådan stol blir ganska obekvämt milt sagt.
Jag skulle inte vilja påstå att 325:an är överdrivet billig. Snarare normalprisad. Kikade lite på 325iT 06 bensinare förra hösten samt i början av året och då låg 06:or med Dynamic pkt och ca 5-6kmil på ca 200kkr så därför bör en 07:a betinga ungefär samma pris ett år senare tycker man.

Fast just denna har skinn och det väger ofta upp en del.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Hör kanske inte hit, men 325:an var den tråkigaste färguppsättnig på en bil jag någonsin sett.

Jag tyckte silver och grått skinn var riktigt cleant !
Terry N
Smaken är delat som bekant, men jag förespråkar Ljus exteriörfärg/mörk interiör. Mörk bil däremot kan ha både ljus och mörk interiör. Tex. Mörkblå metallic/beigebrunt läder funkar alltid. Min personliga uppfattning. Detta ex är ganska udda iaf. De flesta silverbilar har antracit interiör.
Terry N
Tillbaka till frågan,

3-serien: + roligare att köra, lite modernare, låga mil, dragkrok, - lite begränsat bagage,
5-serien:behöver du utrymme är den bättre förstås, mer landsvägscruiser,
- dock gått nästan dubbla milen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.