|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
michael.anki |
Nej, Hjultomten finns kanske?? Bmw idag Bmw imorgon |
| En supersprint race slutburk är uppskrivet på önskelistan. Får la se om det blir något tillsalu eller om det kanske får bli ett usa-köp till våren! | |
|
Köpt: BBS Lemans 19" fälgar, Heigo Halvbur Inkommande: Esstuning Steg2 vt550, 2x Bimarco Futura stolar, r-däck, Extraktorgrenrör och annan mittsektion på avgassystemet, okada tändspolar och lite annat smått å gott! |
|
|
Min får KAW-sänkning, nytt avgassystem och 19" AC Schnitzer fälgar. |
|
|
Min ska få en resa ner till södra Sverige under jul. Hade tänkte ställa av den tidigare men nu kommer mina föräldrar norrifrån för att åka med mig till Halmstad.. ja dom måste ju få åka både kungligt och snabbt. Som en liten bonus får den rostfria slutljuddämpare. |
|
|
Hej Min får ett crossbrace stag, supersprint decat, shortshift, bilstein nurnburg ring,alla bussningar och stag under bilen nya original,oranga blinkers runt om, raisers till gt vingen,gt front monteras. Ett kollfiberinsug är på önskelistan men hittar inget lämpligt" prismässigt" för tillfället och så bär det av till ringen i april med ett gäng kompisar....... |
|
|
sskule vilöja ha 18 m3e46 fälgar om någon har ! Turbo mesar skall hålla sig till höger |
|
| såg kolfiber grejor på blocket, lite sugen blir man men hur ska man försänka det med regeringen ? En GTR huv och CSL baklucka hade suttit gott :) | |
|
Jag har satt i en torrboll i bilen, skratt, om nu det räknas! Äg alltid 1 BMW |
|
| "Hjulklappen" är hemlig än så länge men tids nog kommer det bilder på garaget.org:), dessutom skall den kombineras med en "försenad" "hjulklapp" runt maj:) | |
|
Blir inga planerade inköp annat än det material som krävs för min fortsatta putsning av underredet.. I framtiden ligger dock att minska bruksvärdet betydligt då de tunga original elstolarna ska ut tillsammans med de mesta annat av interiörbetydliga ting. In ska Porsche GT3 stolar (kopior) annars blir de ganska tomt och känsligt för de komfortkräsna. Ska försöka göra M3án lite mer trackdayanpassad utan att gå till överdrift. Funkar ganska hyggligt redan och med X-antal kilo borta ur leken borde den inte prestera sämre. |
|
|
Det blev en ny antenn, hittade en variant utvecklad av NASA som tydligen ska kunna ta in alla FM-stationer i hela norra Europa. Återstår att se om den funkar eller om det är en riktig tomteprodukt. Länk |
|
|
Jag beställde ett måttbeställd pyjamas till min kommande M3 cab. Överdrag av bättre kvalitet för garageförvaring. Beställde via en firma på e-bay, har dock ej fått lev ännu. Gott nytt år! //Fredrick |
|
|
Nya fälgar. Gott nytt år !!! |
|
|
Hej ! 20tum breyton spirit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.