|
|
|
|---|---|
|
Sätter ännu en gång min tillit till de duktiga mekaniker som finns på detta forum. I förrgår när jag stod på tomgång efter att ha kört i knappt 5 minuter i ca 4 minusgrader så började bilen gå ojämt på tomgången för att sen stanna. Vid startförsök efter det så har bilen tänt till ca 3-4 ggr på typ 30 försök. Har nött tills batteriet i stort sett varit urladdat. Har även prövat med startkablar från en bil med fräscht batteri dock utan framgång. Jag förstår att det kan finnas flera olika orsaker men skulle vara tacksam på förslag på vad det kan vara och hur man utesluter vissa saker som tex bränslepump, stift mm mm. Vore väldigt tacksam för svar... | |
| Du har väl kollat så inte säkringen för bränslepumpen har gått ? | |
| Dum fråga kanske, men har du soppa i tanken? | |
|
Jag har kollat säkringar...är dock inte hundra på vilken säkring det är då allt står på tyska. Vet ej heller var jag kan hitta vilket relä det är som styr pumpen, Bilen startar med startgas så det borde ju ha med bränslet att göra, ngn vänlig själ som vet vilket relä som är till pumpen samt exakt vilken säkring som går till pumpen, har för mig att man kan tvångsmata pumpen med ström via säkringen...mkt tacksam för svar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.