|
|
|
|---|---|
|
Ska eftermontera en motorvärmare i min 325-06 (DEFA). Har funderat på var man bäst ska sätta uttaget för minipluggen för att göra så liten åverkan/vara så osynligt som möjligt. Tänkte försöka sätta den i svarta plasten bredvid dimljuset. Någon som har en bättre idé? Var brukar den sitta? | |
| Jag bad verkstaden montera min i mittgrillen längst upp i högra hörnet, precis under regplåten. Sitter bra och syns knappt! (m-paketet) | |
|
Jag har iofs inte M-paket men tror nog jag också sätter den i mittgrillen. Bra tips, tack! Har försökt hitta en förberedd gummigenomföring i torpedväggen för kabel till kupévärmare men kan inte se något, vet du var verkstan drog kabeln på din bil? Om du har uttag i kupén förstås. |
|
|
Verkstan drar kupékabeln genom golvet på passagerarsidan. Finns en plastgenomföring där som syns om man tar loss skyddsplasten under passagerargolvet. Lycka till! =) |
|
| Super, stort tack till er båda! | |
|
Någon som kan visa bild på vart anslutningskontakten är satt i fronten ? Tack på förhand /Anderz3 Länk |
|
|
Jag funderar också på att montera motorvärmare i min, kan nån ge en mer utförlig beskrivning var kabeln till kupen dras? Är det någon här som har monterat fjärrstart av motorn? |
|
|
Någon som har bra tips på länkar eller bilder. Tänkte montera en hel DEFA sats med både kupévärmare och motorvärmare. Defa har hyffsade instruktioner på hemsidan förutom själva indragningen till kupén. Tacksam för svar. /Crille |
|
| Min kontakt sitter i svarta nätplasten längst ner vid höger dimljus. Syns knappt! :) har inte heller m-kjolarna | |
|
Länk I den här tråden, sidan 8, 9onde inlägget uppifrån har har skrivit lite om då jag monterade motorvärmare + kupeuttag på min e91 -07, kanske hjälper det någon iaf! |
|
| Tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.