|
|
|
|---|---|
|
Nån som har erfarenheter av dessa däck och har lite för- resp. nackdelar. Funderar på att lägga på någon av dessa. 18" är det som gäller och förmodligen 225-40/18 BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) | |
|
///M///: Jag kör på Bridgestone S-03 225-40-18 Är väldigt nöjd med greppet, men tycker att det är en aning för högt vägljud i dom, mot mina tidigare Good Year, men jag skruvar upp stereon lite extra :-) Michelin Pilot sport har jag en polare som har och han är helnöjd, inga minus alls! //Palle |
|
|
Jag har Bridgestone s 03 255 40 17 bak på min och väldans nöjd, dom är tysta och har bra grepp. Kolla även: Länk Michelin däcken fick inget vidare betyg... |
|
|
Det verkar som ganska många är nöjda med Michelin pilot sport trots att de fick sämre betyg i testet... Själv kör jag michelin och är väldigt nöjd hittils, innan körde jag conti sport contact samt good year eagle f1 och dessa var jag också nöjd med. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Jag har hört att s03 erna är lika greppsäkra ända tills kården kommer fram.Med det är lika bra med piloterna.Så s03 rekomenderas. Mvh Micke bmwcs #4911.e28 reg #233 micke 66 e28 |
|
|
Det blev fel.Piloterna e inte lika konsikventa. micke 66 e28 |
|
Gemini__ |
Kör på S-03:or (235/45-17 255/40-17), jag tycker de har väldigt fina vägegenskaper. En sak som jag blev positivt överraskad över, var hur tyst de "går". En nackdel är att det slits väldigt fort, men rent generellt så stoppar väl inte högprestanda däck särskilt länge (?) Michelin Pilot sport har jag tyvärr ingen erfarenhet av, så jag kan inte uttala mig om dessa. Ha´re! //Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.