|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat Hardtop till min cab som jag ska köra i vinter. Men alla vill ha fantasisummor för sina hardtopar. Länk Varför är de så dyra? Eller har jag fel när jag tycker att en i hyffsat skick bör gå för ca 3000kr? Lars | |
|
Köp en skön mössa till var o en av dina passagerare och du sparar till synes massor med pengar! Som svar på din fråga; Tror det blir svårt att hitta en över huvud taget till det pris du vill ge... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Marknaden styr. Ärligt talat så för 3 papp så får du nog leta förgäves som även Magnus skriver.. Jag har inte sett summor ens i närheten av 3000kr när jag "slökollat".. Men du har nog själv sett det vid det här laget :) Mvh Janne. |
|
|
Fast samma annonser ligger kvar sedan jag började att titta. På ebay verkar de gå för ca 250euro. De som har bilar i toppskick använder ju inte dem på vintern och använder därför inte hardtop. så de som behöver hardtoparna borde vara sådan som jag som kör en bil i 20000kr klassen och då känns det dyrt att lägga halva bilens värde på en hardtop. Man får en hardtop till en Z4 för ungefär samma priser och en hardtop till en MGB för 1000-4000kr Lars |
|
|
HT är monet 22: En del anser en del vara ett plus när man köper beg cab MEN är ju samtidigt beviset på att den vinterkörs... så HT höjer begpriset men samtligt som det sänker det för att den körs året runt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.