|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har ett problem med radion. Jag lånade ut bilen till en vän för någon helg sedan. När jag återfår bilen får jag reda på att de glömt lyset på, laddat ur bilen och därför har radion låst sig sig. Innan de ringde o frågade efter koden till radion (som jag har i bilen) lyckades de trycka in fel koder så många gånger att det inte går att trycka på någon siffra längre, istället för fyra "stjärnor" visas fyra "streck" och ingen kod kan slås in. Radion är alltså HELT låst. Nu har det gått ett par veckor, hur löser man detta? Finns det något annat sätt än att lämna in bilen? Eric | |
|
Har för mig att den inte ger en ny chans förrens tändningen varit på eller man kör med "påslagen" radio i 15-30 minuter första gången och 1 timme om man matar in fel kod igen? Mvh |
|
| Ja men tack så mycket. Ska testa det. Har kört med påslagen radio ganska länge men har inte klockat det på en timme än så länge. Värt ett försök. | |
| funkade det? har samma problem efter att bilen varit batterilös hela vintersäsongen. | |
|
det hela ökar enligt följande; fel 1 =2 min fel 2 =4 min fel 3 =8 min fel 4 =16 min fel 5 =32 min fel 6 =64 min fel 7 =128 min fel 8 =256 min osv... har man otur får radion stå på lääänge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.