AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.290

Har jag avlyssningsutrustning i bilen?!

Sida 8 av 11
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
Den måste du skicka! Fasen vad kul!

"let the Best Machine Win!"
OK, storyn var urkul. Hängde med från sida ett till sida 7. men....jag tycker att WildCatz story med Fredrik Ms bidrag till den ska upp på akrivsajeten. Den är ju ännu mer spännande än verkikigheten!
Kan inte ni två avsluta tanken vad som hände med "BMWmannen" nu när ni har facit i handen?
hmm....hur blev det med den här mp3filen som det snackas om, självklart vill man ju höra :)

finns den upplagd ngnstans eller ?

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
sebbe_bmw
Kan bli spännande vad detta är?=)

Sebbe
jo soma sakt det här var den roligaste tråden på bmwpower

A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night

Söker en E32 735
*såld*Bmw535 E34 Turbo
-The RavenRacing bmw turbo team -
på en stripp nära dig nästa år

När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
När kommer Mp3an?

-----------------------
Min E30:
Länk
Tomten kommer med MP3-filen till jul, så håll ögonen öppna strax innan 24/12.

Själv så ska jag bara ut och köpa en tidning om ni undrar var jag tar vägen just då... :-)

Tomtefar

Gör det med stil.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
he he.....

-----------------------
Min E30:
Länk
Ma
201
Matskoolio
328iCab -96
535iA-97
318iS-90
Så resulterade den kvällen i en story värd att berätta för "de oinvigda"!!!
Tack för ett gott kåseri !!!

OO=00=OO
Ägt:525E12-535iE28-520iSE28
525iE34.
Jag läste hela denna tråd nu. Fyfaan vad rolig läsning. Det var så ruskigt spännande.. Jag vågade knappt scrolla ner ifall det skulle vara slut på meddelandena.

Och vad fint jobb med rapporten också! *applåderar*

ser fram emot jul ännu mer nu....

-- 325 E36 -91 --
Har nu suttit o läst i denna tråd om och om igen, f**n vad spännande läsning, halkade in här igår (läs lördag den 14:e dec) efter att jag sökt på de hetaste 100 inläggen... that´s it

Ausgarius: Jag hoppas på att den lilla julklappen ska dyka upp i min mailbox också!!! Mycket beröm ska du ha för denna tråd...

///M-power for the folks!!!
Visst med facit i hand är det lätt att säga - men, varför skulle det finnas en "hold"-knapp på en avlyssningsmanick?

Var väl egentligen ganska självklart att det var en diktafon, frågan vad den gjorde där var mindre självklar, eftersom jag inte vet hur det ser ut där under men kan tänka mig att det är väldigt trångt utesluter jag möjligheten att han av misstag tappat dit den. Han kanske försökte smuggla den förbi någonstans eller liknande och gömde den där i panik.. vem vet..

Kan ju mycket väl vara nåt slags sätt att få veta sanningen i en otrohetsaffär, men verkar konstigt att man glömt ta ut den igen då.

Jag tror ägaren som använt denna antagligen använt den till någonting relativt seriöst, typ spela in viktiga meddelanden som kanske inte får höras av vem som helst. För att sedan läggas i bilen och sen plockas upp av någon som kör iväg med bilen.. vettefan.. aja kul tråd hursomhelst!
Midvinternattens köld är hård. Stjärnorna gnistrar och glimmar. Alla sova i enslig gård, djupt under midnatts timma.
Månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit på fur och gran. Snön lyser vit på taken, endast tomten är vaken...

Och medan BMWPowers läsare sover, smyger tomten in på forumet och lämnar ett paket i form av en MP3-fil.

Innan han tassar ut från enslig gård så önskar han alla en God jul och ett Gott nytt år!

Länk

Gör det med stil.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Det lät spännande, Lite gestapo!!!

Men i mina öron lät det mest som vad som kunde varit inspelat på vilken businessmans diktafon som helst....någons mobilnummer, något om "reisepass", osv.

Eller missade jag något?

Kul iallafall :D

Tack för julklappen Ausgarius, och god jul på dig också!!!!!

Med vänlig hälsning
//Kalle H, BMW CS #5120
Aleks
Bmw 328iT -96
Synd man inte kan tyska.. efter att ha läst denna tråd så vill man ju veta vad han nu säger!!! ;)

mer Underhållande läsning får man leta efter!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Snyft!

Jag har nog inte varit tillräckligt snäll i år! Tomten kom inte med något "paket" till mig trots att jag har skrivit inlägg i denna tråd.....
:..(

Mvh
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Johan B: Julklapp väntar i din inbox...
sh
820
shu!
525i -91
Skulle vara kul om någon kunde översätta :) ... men faen vilken musik han hade i bakgrunden.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Hurraaa!

Tack farbror tomten!

Mvh
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Trevlig avslutning på en av forumets mest intressanta trådar. Måste finnas många människor här inne med några år tyska i bagaget? Skulle gärna se en fullständig översättning om det är möjligt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.