AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.293

Har jag avlyssningsutrustning i bilen?!

Sida 7 av 11
X.
Har ni öppnat Pentastic:en och kollat att det inte finns någon avlyssningsutrustning gömd innuti den?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Efter ett sms fraan hasso sa var man bara tvungen att lasa slutet paa denna berattelse:D Ausgarius, kul att du fick ihop berattelsen gillas!
Bimmerman: Prova Malaga, 36 grader i skuggan och man flyr inomhus till AC da det steker ute:)
Mvh
Askos
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Vanlig pryl hos läkarkåren. Kolla om den förre ägaren var läkare.
Han opererade säkerligen under passagerarsätet i sin bil :-)
Se det som gratis extra utrustning, gratis är gott. Kompisen köpte en Renault apambulans i slutet på 80 talet och hittade en systemkamera med databakstycke under sätet, det kallar fynd.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Vi har fortfarande inte fått svar på om det fanns något inspelat på den, skulle förvåna mig om den "råkat" hamna där..
Om den är röstaktiverad så är den ju ett ypperligt instrument att avslöja en otrohets affär!
(så skulle jag gjort..hehe)
/K
Back in business! Dags att besvara några av era frågor.

Q: Fanns det något kul inspelat på Pentasticen?
A: Nej, tyvärr så fanns det inget som klarat sig så länge. Pentasticen är en riktig batterislukare vilket säkert bidragit till att den tappat allt ur minnet.

Q: Hur gick det med postboxnyckeln?
A: Jag hittade den i ett par byxor som jag använt på arbetet...

Q: Vem var förra ägaren?
A: Det var ett företag som ägde bilen innan mig. Ska kolla upp vilken bransch de verkar inom.

Q: Kommer det någon fortsättning?
A: Tja, jag kommer att göra en städning av bilen till hösten så kanske hittar jag något nytt... :-)

Fler frågor?

Slutligen: Stort tack till alla er som följt med i denna följetong och bidragit med många roliga inlägg och kommentarer. Att det skulle bli över 100 inlägg hade jag aldrig trott!

Ausgarius

Gör det med stil.
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Tack själv för lysande underhållning och läsning! Slår vilken hårdkokt deckare som helst! :)

Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D

Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
ho
432
hombre
750iA 1991
Gloating mode set ON

En diktafon !!!
Precis vad jag skrev i inlägg 3 (sidan 1) i denna långa debatten. Blev förstås avsnäst då det var mera exotisk med buggning...
Kan kanske tillägga att jag dagligen använder diktafon.
Gloating mode set OFF

Aldrig mer en rostig Volvo !
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Grattis hombre! Du fick upprättelse tillslut.
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
helt okej underhållning må jag säga! :)

----------------------------
King of the road
Kull historia.
Intressant läsning, speciellt då man får läsa hela storyn i från sida 1 till sida 7.
Tack för den kommentaren!

Nu till julen kommer tomten med en liten present till alla de som skrivit ett inlägg under denna tråd. Vad det blir? Tja, vad sägs om en MP3-fil med 11 st tyska meddelanden?!

Jag stoppade in nya & fräscha batterier i Pentasticen. Inga meddelanden, sa den. Efter knappt en veckas tid stod det plötsligt 11 i displayen. Tryckte på PLAY och vips började någon tysk rabbla saker han behövde komma ihåg.

Men men, denna MP3-fil kommer att levereras lagom till jul som en present till er. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :-D

Gör det med stil.
Haha, lysande! Får ta och putsa till tyskan tills dess då. :-)

/Micke
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
vill ha vill ha vill ha! fasen va häftigt... men att det skulle ta så lång tid innan backuppen gick igång!?!

M5 I LOVE

Länk

-=$¤CimmenpoweR¤$=-

Snart i din stad....
ball...

Vi längtar!

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
518i slow mobil
vill ha vill ha vill ha som någon så fint uttryckte det... Väntar med spänning

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Dröjer väl inte länge innan Tyska underrättelsetjänsten loggar in här.....
Papierern bitte.....
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
va kul :) Vill HA!!

-----------------------
Min E30:
Länk
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Alle Achtung gegen spionen Netzwerk !

...cool;....årets mest spennende "jul present" !

V-max
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.