|
Sida 6 av 11
|
|
|---|---|
|
Hittar du någon sol så kan väl du maila lite till mig. *hatar pissregn* |
|
|
Nej!! Nu blir jag ju tvungen att springa till jobbet på min semester, har ju ingen dator hemma, så jag kan inte följa detta drama hemifrån. Som WildCatz skrev, det är så spännande att man nästan skiter på sig. =) Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Då tar ca 2 veckor till innan man får se bilderna alltså??? Put |
|
| Det visar sig säkert bara vara en tappad hörapparat.... | |
|
Storyn klar, bilderna klara, allt ligger på nätet. Asken och Janne har fått adressen dit. Nu är det upp till dem att bedömma. De har bollen... ;-) Gör det med stil. |
|
|
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ? H U M A N R A G E |
|
| Okej Asken, var dyker det upp, och när?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Asken badar i Medelhavet så fläsket brinner :)) MVH Hasso |
|
Länk Mvh /Janne |
|
|
Spännande! :) Men det stora mysteriet kvarstår dock. Hur och varför har den hamnat i ditt luftutblås? Fanns det något inspelat på den? |
|
| Manickens ägare skulle nog få ett gott skratt om han visste vad han ställde till med när han tappade denna lilla pryl :) | |
|
Fanns det något kul inspelat på den? mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
Förlåt. Freddie var visst snabbare än mig. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
Det där var det mest spännande på länge. Okay att det är spännande att se om någon har svarat på ens inlägg eller kommenterat ett svar man själv skrivit, men det där höjde ribban ett par ggr. Nu förväntar vi oss Avlyssning.mp3 ;-) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kul repotage!! Men hur gick det med postboxnyckeln, som var början på ett av de absolut längsta inläggen på forumet. MVH Hasso |
|
hmmmmmm Ausgarius du skrev i artikeln: "Ut kom en liten tingest som det stod Pentastic på. (Hm, vi behövde inte ens döpa den "nyfödda".) Efter att ha fingrat på tingesten insåg vi alla att den spännande och mystiska avlyssningsutrustningen som vi förväntat oss i själva verket var en digital inspelningsenhet. Cigarrerna jag haft i innerfickan för att fira födelsen lät jag ligga kvar." Men men men... då var det ju en avlyssningsutrustning på sätt och viss.... var något inspelat?!?!... förutom dina pruttar förståss ;o) Var Hermans fru Gisela var kanske otrogen ;o) Spännande värre... |
|
|
Det här borde sparas i en egen mapp på BMWPower's X-files åt eftervärlden... Bilder på bilen i läsargalleriet.. |
|
|
Stort tack för den fantastiska underhållning som bibringats dels genom den här följetongen, dels genom den mycket välformulerade och med utomordentliga bilder försedda watergate-artikeln! Sällan känner man att man lever så intensivt som när man vet att man har nåt gott nytt inlägg i en spännande fråga som väntar på en! Jag hade ungefär samma känsla inför varje nytt avsnitt av Sopranos, i alla fall i början. Än en gång, tack! Och ja, detta måste sparas åt eftervärlden. |
|
|
Mycket spännande! Tyvärr är ju det hela fortfarande ett stort mysterium, som gjort för en uppföljare. :-) Hur hade manicken hamnat där? Kollade ni efter fingeravtryck på den? Vad var det någon hade tänkt spela in? Fanns det något inspelat? Håller med om att "Avlyssning.mp3" som "marcusbj" efterlyser vore intressant! :) Vem vet vad Frau Gisela har hittat på i baksätet... /Micke |
|
|
Tjena Grabbar. Har ni fest eller? Onödig iformation kanskse, men ändå: Hittade Pentasticen på en tysk web-shop, kostar 99,99 euro och Har 4 tim inspelningstid. (Fasen va duktig jag är) Ha de! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.