AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.291

Har jag avlyssningsutrustning i bilen?!

Sida 5 av 11
Man börjar ju misstänka lite BS med tanke på hur lång tid det tar att dra ut en grunka...

UPP TILL BEVIS!!

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Ro
135
Rogge
320i -04 (M-sport, step, Hi-Fi system)
Snälla - Låt det inte vara BS! Det skulle vara så j*vla tråkigt efter all denna väntan.
sh
820
shu!
525i -91
tålamod...den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
järnet
Alltihop är bara ett dåligt skämt!

förvänta er ingen spännade upplösning.
Är det ett skämt så är det ett j-vligt bra skämt i så
fall. Tråden är ju inne på 5:E SIDAN!!

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Ett bra practical joke förlänger livet.
Tror nog oxå att allt är BS.

Spännande BS i alla fall

;)
Nä jag tror det behövs lite näring till denna historia/dokumentär, finns det några fler detaljer om utseendet på makapären än REC och Hold? typ microfongaller eller dyligt......

Petter
li
1.959
liste
535i -89
Uhlmann - det var inte JAG som var uppe och skrev inlägg tio-i-ett på natten...
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
haha
ma
48
mackett
528iA Touring -97
Även om det bara är bull alltihopa så är det här en av de mest roande inläggen att läsa!! Hur många av er där ute har inte böjt sig ner i sina bilar för att kolla så att inte ni också har nån skum sak i luftutblåset?? =) Fram för mer roliga trådar!!

aldrig mer Audi!
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Jag tycker det låter som om den förre ägaren lånade ut bilen till sin fru som han misstänkte var lite otrogen kanske...

H U M A N R A G E
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
det är ju inte en så dum ide´ !

ja den här tråden har varit intressantaste hittils !
jag håller med om att det här är en av dom roligaste trådar på alla forum på hela bmwpower men man börjar blir lite otålig
ska han inte få fram saken snart.......

Dom 3 B:en-------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
-----------------------
----M-Power-----------
-FtpServer-217.211.204.234
--------------------
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Det visar sig att det var ett omonterat cykelställ från 1984 med överliggande variabla svängdörrar, som bara går innåt...

H U M A N R A G E
518i slow mobil
hehe.. Hur går det emd prylen? Något skoj att berätta om den nu? Jag har världens konstigaste grej i min bil.... Den tickar och har två vita prylar som pekar på olika siffror vid olika tillfällen.... :p

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
In
504
Ingo
320d -13
X5 M-sport -15
McLaren 570s -16
Är det ingen som undrar vad han har för yrke. Jobbar kanske som vaktmästere på Rosenbad eller på en ambasad : )

Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19".
näpp, jag tror inte det är bull. Jag tror på detta. Läs första inlägget en gång till. Mycket övertygande tycker jag. Ser med spänning fram emot att få höra upplösningen....

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
...tempo, tempo..."se for fa...." mand at finde ud hvad der er for udstyr i din bil !

...har du snakket med politiet i Gøteborg ?
...måske var din bil egentlig tiltænkt statsministeren ...og historien er nu hemmelighedsstemplet af hensyn til rigets sikkerhed ?

...vi vil have mere information !

V-max
Tack för förtroendet Tobbz! Du ska få se bilderna före alla andra. ;-)

Okidoki boysen - tack för att ni haft tålamod. Själv så har jag semester och har ingen större lust att ägna min tid åt att gräva i en bil hur nyfiken jag än må vara. Föredrar solen och värmen.

Har nu varit hos Länskriminalen i Göteborg och vi har med samlade krafter, sammanslagna kloka huvuden och stort tålamod lyckats plocka ut den omtalade utrustningen.

Jag håller som bäst på att redigera bilderna. När detta är gjort så vill Asken att jag skriver ihop en käck berättelse. Sedan är det upp till Asken + kollegor om det kommer att publiceras på BMW Power... ;-)

Gör det med stil.
Var i xxxvete hittade du solen, letar som tok efter den....Alla tips mottages med tacksamhet.

/Bimmerman

Länk

Sponsorer Phatmobil Projekt:
Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.