AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.285

Har jag avlyssningsutrustning i bilen?!

Sida 4 av 11
Jisses vad är det här! jag måste kolla med en kompis farsa som är chef på SÄPO om denne mannen är påväg till sverige! han kanske är lite sur nu?!

Petter
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nein nein nein! Nyss hemkommen från tyskland kan jag bekräfta mina efterforskningar hos BundesKriminalAmt. Denna bilen är BKA:s svar på Nightrider!
Asken
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
;)
SNÄLLA, nu måste du kolla upp VAD det är , och berätta, jag ligger nästan sömnlös om nätterna...

pleeeeeease !!!!!!!!!!!!! MVH

Philip
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
I kan ikke være bekendte at holde os på pinebænken på denne måde ;-)

...dette er ulidelig spændene...næsten som en fortsættelse af Robert Harris ”fatherland” !

...kom så...”please” ;-)

V-max
hihihi man skiter ju nästan på sig av spänning ;o)
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Klarar inte mer......

Måste få veta vad det är....

Crusty
Har han gått under jorden eller...? Kanske han sitter fångad i nått mörkt rum nere i tyskland där dom hjärntvättar stackar ausgurius så att han inte minns denna märkliga mackkapär!! Vem vet? Fantasin sätter gränserna!
Eller så sitter han fast med fingrarna i det rackarns gallret...

Fredrik M - Z3 2.8
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Permanent yogaställning i baksätet:D
Mmm skönt med permanent yogaställning, den blir nog kronisk sen...

-ridern-

525i 1990 24V
Nej då, jag har inte försvunnit eller fastnat i gallret. ;-)

Istället har jag ägnat mig åt att boka tid med kriminalen här i Göteborg för genomgång. Det kommer att ske i slutet av denna vecka.

Är ni riktigt snälla så försöker jag lägga upp lite bilder till helgen, men bara om ni sköter er. Om ni inte gör det så... kommer jag att installera avlyssningsutrustning i era bilar!!

He he he...

Gör det med stil.
T.
298
T.A
528IA Touring -97
X3 3.0i -04
Följ den spännande forsättningen här på bmwpower...
Samma kanal & samma tid en annan dag...
Ooops, vi skall vara jättesnälla, lovar.

Fredrik M - Z3 2.8
LT
673
LTK
E39 525i Touring M-sport -04
BKA, GSG, Säpo ha ha bara amatörer. Självklart är det Baader Meinhof ligan som vaknat till liv.. Passa er när det närmar sig en trenolla snabbt bakifrån.. *SMILE*

LTK, Kung i Alingsås
Skärp dig nu!! Ska det ta 3v att plocka fram något som har ramlat in i ett luft utblås, det tar det ju inte att skruva isär hela bilen och sätta ihop den igen...antingen ljuger du som en häst travar eller så är du hopplöst ohändig, inte ens BMW monterar en stol så att den inte går att montera ur på max, jag säger max! en timme utan info eller erfarenhet.. Även om den hade ramlat in i instrument panelen så hade det gått att få fram den under 3v vad ska du ljuga ihop nästa gång, att med rätta knapptryckningar så kan du ringa ifrån bilnyckeln och sen den du ringde till i färg i mus bion i inst,panelen?
Är tveksam till LTK´s teori då både Ulrike Meinhof och Andreas Baader begick självmord i i Västtyskt fängelse under 70-talet. Dock kan ju RAF, under ny ledning, ligga om.
Länk

www.malte-racing.com
Tror minsann alfcapone har tappat tålamodet, själv tycker jag att den här väntan är ganska spännande, om inte annat har vi andra fått en kul tråd att spinna vidare på.

Wildcatz, jag väntar på att du skall fortsätta på min fortsättning om den skumme mannen. Kan bli en hel bok till slut. =)

Fredrik M - Z3 2.8
li
1.959
liste
535i -89
Intressant tråd, men jag har extremt svårt att tro att någon från Polisen skulle bry sig ett skvatt om detta... "Kan ni komma ut och titta på min bil, det verkar sitta en avlyssningsmakapär under sätet" funkar nog lika bra som "Jag är rädd att mina grannar kommer att skada min bil, dom tittar så konstigt på den!". Ärligt talat, jag säger inte att det ÄR så, men har NÅGON tänkt tanken att snubben friserar sanningen en aning?
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Gå å lägg dig liste och kom tillbaka när du har sovit dig pigg å allert så kanske du platsar in här oxå...

who dares wins...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.