|
Sida 2 av 11
|
|
|---|---|
|
>>Ausgarius. Om du lägger till ett K (katalysator) i din modellbetäckning, 540iASK, så blir du ännu tuffare:-) //Marin |
|
|
"registrerar alla ljud från framsätet" ?? Inte roligt efter ärtsoppan.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
540iASK är nog mönsterskyddat :)) till ASKoppen MVH Hasso |
| hasso: vad dillar du nu om?:)) | |
|
Oops! Jag menade 528iASK (injection/automatic/steptronic/katalysator) Han kanske skulle lägga till ,AIRBAG och 5SPEED oxå:-)) //Marin |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hehe 540A Sport Kompressor =ASK.Eller vill du ha mera liktydiga förklaringar, tror inte det va:?:)) Ville av censurskäl inte sätta ett T efter 540:) MVH Hasso |
| Spännande! Låter som om det skulle kunna vara ett litet fickminne som man glömt där, dokumentera och lägg upp! | |
|
Nyfiken som bara den :) |
|
| Nu är det ju helg... kommer bilderna snart? | |
| Att det bara är snäcka för ett öra tyder på att det är något MYCKET allvarligt. Vore jag du skulle jag lämna bilen ifrån mig omedelbart! Ställ den vid Brommaplan i morgon så fixar jag resten :) | |
|
Jo det kan vara en bra lösning men med tanke på att det är närmare till Malmö ifrån Gbg så vore det nog lämpligare att köra ner bilen hit så tar vi hand om den snarast... who dares wins... |
|
|
Rogge & Uhlman: Så så, lugn i byxan grabbar. Jag behåller bilen för mig själv. Fotografen (med digitalkameran) hade ej möjlighet att närvara denna vecka. Således låter jag utrustningen sitta kvar tills han kan vara med och dokumentera när vi demonterar den skumma utrustningen. Hoppas ni har tålamod. Och grabbar... ni ska inte sitta inne framför datorn nu när solen skiner och flickorna går lättklädda. Jag säger som mina föräldrar sa till mig när jag var liten: "Gå ut och lek, istället för att sitta inne i det fina vädret!" Detsamma gäller er också! Ta för er av sommaren! ;-) Gör det med stil. |
|
|
Aaaaaaaaaaaaaargh... hur ska vi kunna vänta såå länge? :( :) |
|
| He he he he... :) | |
|
Jag förstår inte hur du kan låta bli att börja skruva och "pilla" bort "manicken" omedelbart bums... Själv är jag supernyfiken och då är det inte ens min bil!! Ta vanliga kort och börja skruva NU! please.... |
|
|
Hur har det gått med demonteringen ? Folket vill veta ! ;) Mvh, Peder Spännande män luktar diesel ! |
|
|
Manicken kanske dödade honom när han försökte skruva ur den.. skickade giftgas i hela kupén eller nåt.. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
HAHAHAHA!!! //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Nope, dödad har jag inte blivit men nästan driven till vansinne. *suck* Inte en chans att vi på något enkelt sätt kunde få ut den. Slet med den i knappt en timme innan vi gav upp. Duktig BMW-serviceman krävs nog för att få ut utrustningen. Vi börjar nästan tro att den kanske rent av är fabriksmonterad! Funderar nu på att glida bort till BMW i Mölndal/Göteborg för att få det hela undersökt. Gör det med stil. |
|
|
VAR E BILDERNA!!! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.