|
Sida 11 av 11
|
|
|---|---|
|
Hej pojkar tue´s kompis ola här. Tue visade mig detta inlägg om den mystiska mackapären idag, har sträckläst ifrån början till slut kunde inte ens slita mig för att gå på toa. jag bara säger det vilken underbar berättelse helt klart go. har själv beställt en 530d 02, har alltid kört volvo innan så nu hoppas jag att bmw kan övertyga mig om att bmw är bättre än volvo. ni kommer säkert få höra mer av mig i framtiden. /Ola BMW Forewer. |
|
|
AHHH äntligen.. det tog halva kvällen att läsa igenom denna tråd men det var bra mycket bättre än det som var på Tv:en i kväll :-) He makes the sign of a Z |
|
| Ha-ha, underbar läsning på bästa arbetstid! Gjorde själv ett fullt ätbart fynd i min e36 efter den förre ägaren (om det inte fanns som individuellt tillval på 91:orna?). Köpte bilen nere på västkusten - och kanske inte helt oväntat hittade jag efter någon månad en burk med fiskbullar i hummersås bakom subwoofern i bagagerummet! Helkonserv - så det var bara att koka potatis till lunchlådan! | |
|
De tog mej nästan en timme att läsa igenom allt...men underhållande måste jag säga. va ut o kikade efter i min bil o vad hittade man om inte koniratten till stötdämparna som va borta sen jag köpte bilen. =) Så lite för att roa så många! En gång BMW alltid BMW!!! |
|
|
hehehe, måste bara lyfta tråden igen, ett måste att läsa om man var tråkigt eller inte, F*N va intressant/spännande de va, LÄS under tråkiga semesterdagar, bättre än däckare!! mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Vad var det då? ------ Länk Länk |
|
|
Vad menar du Grodan? Menar du om det var avlyssningsutrustning eller inte? Det kan man ju inte avslöja innan någon har läst hela tråden! (svaret finns där och det är en rafflande upplösning i värsta romanklass!) ;o)) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B// Jag har läst det en gång förr, men det var läääääääääääänge sen, minns faktiskt inte hur det slutade:( Kan inte nån maila mig svaret:) ------ Länk Länk |
|
Goliat24 |
Vilken läsning! Den var ju riktigt intressant att läsa, bättre än min senaste roman som jag läst. För hur än ointressant meddelandena var , så är det ju mycket märkligt att den var monterad. Jag är ägare av ett detektiv och bevakningsföretag, så gissa om jag följde med i denna story. Its a case for Solid Security |
|
Har faktiskt inte haft lös baksätet på min E39 ännu... man kanske skall kolla. Det här kan ju bli spännande! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Kan för de vetgiriga berätta att jag nu sålt bilen och hoppas att den nya ägaren i Karlskrona kanske gör någon ny upptäckt och kan fortsätta denna tråd. :) Trevlig sommar på er alla! Gör det med stil. |
|
|
Haha, the story continues... =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Du lämnade väl nån skum grej efter dig i bilen!? | |
|
Aha, då kanske man får möjlighet att kolla närmare på "hemligheterna"... ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
>Sigdarve, ja det borde han ju gjort, så att historien kan fortsätta! Har varit mycket underhållande hehe... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| underbart, så fort jag får tillfälle ska jag genomsöka min gamla pärla, har iofs redan tidigare hittat en kavajnål med modo hockey-emblem el likn (inte sportintresserad)... | |
| Hittade en fällkniv från lufthansa när jag städade bilen förut :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.