|
Sida 8 av 36
|
|
|---|---|
|
Älskar A.P. :))) Har inte garvat så mycket sen Ole tråden... |
|
|
Vilken idiot-tråd! Blir så förbannat trött på idioter som skitsnackar och hotar. Nog fan verkar bilen skum, men ingen jävel ska starta en tråd med förtal utan att ha torrt på fötterna anser jag. Bara att löpa linan ut, varsågod! Är ju tydligt att Rony gått under jorden och dykt upp som Dela och Svenrik, vem tror något annat?? Och ECO och Mr Olimpic verkar inte många strån vassare. Bedrövligt. |
|
|
Verkar fortfarande vara väldigt svårt för småhandlare att förstå att om man skapar en ny användare som aldrig sagt något annat än att försvara en viss utsatt handlare så har denna 0 trovärdighet till en början. När dessa nya användare dessutom har en magisk förmåga att lida av samma språkfel som handlaren blir det alltid humor på hög nivå. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Lasse SL500, det er fint du syntes det er sådan det forholder sig, men jeg er dansker og bor i malmø. Jeg blev glad for den hjælp jeg modtog inden jeg nåede at købe bilen, og hvis der skal sås tvivl om min oprigtighed omkring mine indlæg tildeler jeg gerne en fåckfinger og et link til google translate så du kan forstå hvad jeg siger! någon tveksamhet om mina avsikter eller validering av mitt användarnamn på detta forum, fint, jag har inget emot, men jag är danska och detta faktum kommer att bli svårt att bestrida oavsett vad ni tycker. /Christian Dela |
|
|
Som jag ser det så har ECO haft all möjlighet i världen att visa vilka dom är, vilka bilar dom säljer och fakta kring bilen/bilarna i fråga. Helt uppenbart har man velat mörka vad man pysslar med. M5:an är ett bra exempel där man flyttat och bytt annonser på löpande band så fort någon har fattat misstanke. Seriöst så det förslår, verkligen. |
|
|
Tråkigt att det påstås att Dela och jag är samma person som Rony. Dela och jag är polare det är den kopplingen vi har. Detta kan jag naturligtvis inte bevisa, ni får tro vad ni vill. Jag skapade min profil idag på morgonen då jag vil delta i diskussionen då jag tycker att jag sitter inne med värdefull information. Jag förstår att folk är kritiska mot nya medlemmar... men alla har varit nya en gång i tiden - tänk på det. Jag gick med i detta forum för att jag höll på att köpa denna bil och anledningen till att jag fortsätter här är för att jag naturligtvis är nyfiken på om denna bil är skruvad eller ej. |
|
|
Läser man inte av mätarställningen via nyckel på service ställerna? När jag servade min f.d bmw E46 gjordes det via nyckeln men sådan utrustning kanske bara finns i stan(stockholm) |
|
|
Ingen annan som kan få ut ett registerutdrag från BMW? Det skulle ju lösa frågan. ______ |
|
|
Jag tror dom flesta fullständigt struntar i vem och vilka konton som har samma användare och blir bara pajkastning av meningslösa spekulationer. Tyvärr faller hela tråden under sandlådediskussion pga fokus helt dragit åt pipan. |
|
J.Lindström |
Jaja, vem som är vem spelar egentligen ingen roll...det viktiga är att Rony, eller vem det nu än kan vara, varnar för sånna här bilar, tycker jag iaf....sedan är det upp till gemene man att avgöra själv om det är fiffel med bilen i fråga eller inte men i detta fall är det väldigt uppenbart och det är bra att det tas upp så ingen blir fetlurad...jag och jag antar dom flesta användare här på Autopower, Jag Rullar eller vilket forum det än kan vara uppskattar det....en seriös bilhandlare som har rent mjöl i påsen bemöter inte kritik av detta slag på sådant rookie-sätt...bara det ökar misstanken med många procent!! |
|
OMG, länge sen jag skrattade så mycket -- att det ska vara så svårt att tala sanning??? Men, grymt underhållande är det. Vissa lever sina liv småljugande och myglande och inbillar sig att dom kommer undan med det. Att ingen fattar deras lögner och påhitt. Löjligt. Det är en sjukdom, hjälp finns. Sköt om er, tokfransar. |
|
|
Ja detta var underhållande att läsa... Ingen som har upptäckt att Dela bytte dator mitt i sitt inlägg 1125...första stycket med ett tangentbord utan å ä ö, andra stycket med. |
|
|
läs inlägget igen, så kanske du förstår varför. åæø - åäö... det är ju inte rocket science att skriva både danska och svenska bokstäver... |
|
Scheckheft |
ok, dags för moderatorerna att deleta tråden?! Skulle det visa sig att relevant fakta framkommer så kan en ny tråd startas. Som det är just nu är det mycket spekulationer och pajkastning, där fokus ligger på enskilda användare och deras ip-nummer istället för på sakfrågan. Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
Dansk kille, bor i Sverige. Jag pratar svenska så mycket som möjligt, men jag är dansk. Et dansk keyboard kan skrive æåø och äöå utan problemer. Hur kommer det sig att denna tråd blivit om validering av min användarprofil när jag har kommit fram med information och försökte hjälpa. I don't get it. Jag väntade mig inte att hitta fientlighet på forumet så här. Sverige är inte annorlunda än Danmark tydligen .... |
|
J.Lindström |
Dela: Jag, iaf, tycker att det var bra fakta om bilen du kom med...sen att dom som försvarar firman i fråga börjat ifrågasätta din användarprofil är ju synd!! Hoppas att denna tråd kommer på rätt riktigt igen, var till en början den mest intressanta tråd på länge jag följt!! |
|
Dela: I trådar som dessa brukar det alltid dyka upp nya användare, som ställer sig på någon av parternas sida och börjar berömma och backa upp den ena parten. Ofta verkar det vara t ex den anklagade eller trådskaparen som själv gjort nya konton för att backa upp sin egen historia. ______ |
|
|
Dags att ringa Robban. Grannfeiden tjohoooo |
|
|
Hmm, kände ett behov av att skriva ett inlägg: Tycker själva grundtanken med tråden försvunnit! 1: Om inga bevis dyker upp, så är det ju bara att lägga ned! 2: Som seriös handlare, så hade jag vänligt, men bestämt, avvaktat bevis - alt kommit med motbevis, inte hotat - det får en ju mer att ana att man har något att dölja!? |
|
|
weemann, Jag vet det! Tidigare svar på denna tråd förklarade jag frivilligt uppgifter för att klargöra historian på bilen. Men antytt att jag och svenrik är samma person är dum när det finns IP historia närvarande. Jag är medveten om att det kan bli lurad, men jag är på jobbet och det är inte möjligt härifrån. Jag söker sanningen på denna bil, eftersom vi var 3 timmar bort från en stor insättning på bilen när vi blev varnade om det kanske den var skruvad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.