AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.271

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 7 av 36
HAHAHA, Mr. Olimpic, what a joke!!
Kom igen, skärp er nu, var lite seriösa, detta är ju larvigt.
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Mr Olimpic
Om bilen är så bra som du säger så är det bara att slå till, för allt det andra är tydligen bull. Rony och svenrik är garanterat samma person som ingen vet vart han/dom/de vill komma.

sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Hur ska ecomotor kunna radera mätarställningen hos transportstyrelsen? Nu snackar vi konspirationsteorier på hög nivå. Att sen ecomotors arbetsmetoder går att diskutera är en annan sak. För de är inte direkt förtroendeingivande. Men inget olagligt med det..
Sluta spekulera och leka detektiver, samt snacka massa skit. Gäller fan båda parter.
En massa skitsnack ingen vinner på från båda håll.
Vad har man för "bevis", att det diffar ett par 100mil mellan bes och service. Sen bara spekulationer.

Vi snackar inte konspirations teorier, jag berättar vad jag har sett och delar med mig av mina erfarenheter... exakt det ett forum är till för.
Eco-motor kan ju bara svara igen, men för fan eco-motor gör det ordentligt och inte med en fake profil som Mr. Olimpic, det är larvigt och omoget och det medför bara att man mister förtroendet för er ännu mar.
J.Lindström
Monsterfemma:
Är du bästa polare med han som driver Ecomotor????
Men tror ni verkligen att Mr olimpic har nått med ecomotor att göra? Det är ju bara något ytterst pinsamt försök att vara rolig.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Haha. Den här tråden måste vara topp 5 på mest underhållande läsning...

"ECOMOTOR har alltid haft en bra ryckte, och vi även hjälper andra med bilar,både för försäljning, inbyte och förmedling av deras bilar.

Vi har en stor kundkrets i Göteborg och säljer igenomsnitt 2.5 bilar/dag. Jag önskar er allihoppa en god fortsättning och lycka till."

Mytomani finns det hjälp för...
Jag garanterar att Svenrik är ett giltigt enda användare på detta forum. Undersöka, och du kommer även hitta IP-adressen kommer från hans arbets-adress i Danmark ...!
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Fan vad många plötsligt blev medlemmar här på AP som rör sig kring denna tråd.
Rony måste ha kallat in sina polare för backup för han själv pallade inte trycket som han startade själv.

J.Lindström
Ja det är vi tror du på det själv? :)

J.Lindström
Tror nästan det...
Du säger att du är en duktig detektiv och påstår att Rony och Svenrik är samma användare,vilket dom kanska också är vad vet jag, MEN jag tycker det är 100ggr mer uppenbart att Ecomotor och Mr. Olimpic är samma användare, eller vad tycker du???
Vidare verkar du försvara Ecomotor hårt, trots att det verkar peka åt det håll att dom inte har riktigt rent mjöl i påsen med denna M3:a och M5:an som det diskuteras om i en annan länk...det MÅSTE du ju vara beredd att hålla med om!!
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Lägg ner denna tråd som inte kommer någonstans tydligen bara en massa pilkastning i gummibåt

Ha de T
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Hur många handlare har genom åren blivit uthängda här på Autopower för att dom säljer skruvade bilar? Har inget svar men det är ganska många och sen följer nästa fråga...Hur många av dessa har blivit det på falska grunder? Det är säkert någon men ingen som jag kan minnas och då har jag ändå varit hyffsad aktiv här under de senaste 7 åren.

Vi får väl hoppas att Rony fullföljer ärendet så slipper vi alla spekulationer.

Oavsett hur det ligger till med M3:an så hjälps ju inte ECOMOTORS av det faktum att dom har ytterligare ett misstänkt (blivande) skruvningsobjekt som även detta diskuteras här på forumet. Lika lite hjälps dom ju av sina egna inlägg här på forumet...

Mr Olimpic kan vi nog anta vara en påhittad figur...

___
//Ulf
Jag och Svenrik både på marknaden för en M3, och blev varnade av andra M3 ägare om bilen. Vi har båda valt att dela vår information på tråden att hjälpa andra, eller hjälpa till att lösa problemet om bilen är skruvad eller inte.
Jag kommer inte lägga mer på denna tråd eftersom det redan gjorts indikationer på giltigt avsikter för min räkning.
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Ännu fler konspirationer på G.
Jag försvarar ingen ska du veta, vet ej vem olimpic lr ecomotor är utan säger bara att man inte ska starta en tråd utan bevis på det hela. Det skulle nog inte jag göra iaf.

Riktigt pinsamt för trådskaparen att själv hoppa ur sin egen tråd.
Det är riktigt skumt för mig och inte massa bull om att en bil är skruvad utan någon bevis.

Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Det borde vara ganska enkelt för AP att kolla om ECOMOTOR och Mr. Olimpic har samma ip lr om Rony lr dela/svenrik har den samma.

Om ni tror att vi är samma person, så gör det, varken jag eller Dela har något att dölja. Jag sitter just nu i Köpenhamn, Dela sitter i Roskilde och Rony, ja inte en aning då jag inte känner honom.
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Är väl lätt att skriva inlägg från olika IP?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Så här tex!
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Eller så här!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Lus har just visat att IP nummer egentligen inte säger någonting. Något som däremot är extremt svårt att fejka är språkbruk, särskrivningar, stavfel osv. Ofta räcker det med att läsa ett inlägg för att se vem som skrivit dem.

--------------------------------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.