|
Sida 36 av 36
|
|
|---|---|
|
Haha... You're funny! Citat från the rocket scientist: "I can buy you all ice cream..." "My point is that I want to sell the car because I need the money" Om man är i behov av pengar, varför har man då nyligen köpt en M3? Varför erkänner du inte bara att du har köpt den väl vetande att den är skruvad och försöker nu sälja och uppnå en snabb profit genom att säga att bilen är helt okay. Så jävla dålig stil!!! Man borde fan undersöka möjligheterna för att polisanmäla dig!!! |
|
| If it's inte skruvad it's good, if it's skruvad then it's inte så bra. | |
| Apropå Kevins engelska. Det låter som engelskan som designerbögarna Simon and Tomas pratar:) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Under årens lopp här på autopower så har det varit väldigt många "Kevin" rätt knepigt att många som hålls med suspekta bilar använder just nick namnet Kevin likaså på blocket annonser återfinns Kevin som annonsör trots och den som säljer heter nått helt annat likaså i detta fallet. Varför just namnet Kevin ? nästan lika vanligt som BMW som annonsör på blocket. Vad har man att dölja om man inte törs använda sitt eget namn i annonser tex Kanske herr POP kan svara på detta. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Att Kevin ens försöer gå in och försvara bilen här är ju exceptionellt roligt. Själv hade jag hållt mig LÅNGT borta från denna tråd eftersom det nu blir omöjlit för stackars Kevin att hävda att han var lyckliggt ovetande. Precis siom tidigare så blir det nu så att ev. nya ägaren av denna bil kontaktas efter köp av välmenande AP medlem som snällt informerar om att 1. Bilen är skruvad 2. Säljaren visste bevisligen om detta faktum Att bilen skulle vara skruvad har ju Kevin själv bekräftat under de tidigare 2 sidorna även om han skulle slänga serviceboken i papperskorgen. Jag misstänker också att Bernt motor kommer att vara mycket uppriktiga med informationen till framtida ägare om man slår dem en signal. Google visar nu AP på plats 1 om man söker på CKD 438 Länk En beundransvärd insats mina kära AP kollegor! :) //Anders |
|
|
Oj vad man saknar en edit funktion ibland. Jag ber om ursäkt för mina felstavningar ovan, var lite snabb på "besvara inlägget" knappen. //Anders |
|
|
Ja ni här inne komme ju underlätta för mig när det är dags för mig att köpa mig en M3:a. Ni är guldvärda tycker jag. Tänker ju fråga här inne om eventuella bilar av intresse för mig. Keep up the good work. SECOND PLACE FIRST LOSER |
|
| herregud vilka tragiska nördar det finns.. att ni orkar.. | |
|
@philipbr: "herregud vilka tragiska nördar det finns.. att ni orkar.." Har du också köpt en skruvad bil? |
|
| philipbr; Vad menar du? Är du oxå en skojjare som försöker sälja skruvade bilar men stoppas av autopower? | |
|
Egentligen skulle man kunna låsa tråden, då det är bekräftat att bilen är skruvad. Vad man skulle kunna göra är ju att kontakta den person "Kevin" säljer bilen till o informera om att den är skruvad och att säljaren är medveten om det. Är ju faktiskt olagligt att sälja något med ett dolt fel, som man är medveten om. |
|
|
Av en händelse så är det faktiskt inte olagligt att modifiera mätarställningen på en bil i Sverige.. Det är är dock olagligt att inte informera säljaren om saker som kan anses vara av vikt för värdering.. Justerad mätarställning borde ramla in i det facket tycker jag. philipbr Tråden handlar bara om denna bil.. Är du inte intresserad så är du ju välkommen att slippa läsa. Jag tror Kevin skulle uppskatta det iallafall! //Anders |
|
|
philipbr:Håller med dig 100%....Ärligt Ceroz att du inte ens skäms att ställa en sån fråga till philipbr bara för att han skriver sin åsikt, måste man vara en skojjare bara för att man är trött på era kärring snack konstant..Det är väl självklart att man läser tråden för att ta del av infon jag har följt tråden väldigt länge nu utan att kommentera men kan inte hålla mig längre... Man har ju lyckats att bromsa för såna typer genom åren det har man sett ett antal gånger, extremt bra gjort men vad är meningen att fortsätta när det redan är avklarat.. Tycker att vissa misshandlar verkligen AP med sina kärring snack... Tragiska nördar är ni verkligen som fortsätter skriva bara för att liksom.. Så nu är man säkert stämplat oxå här på AP |
|
|
Att information som detta kommer ut är självklart bra men när det börjar gå över till 95% personangrepp så tappar tråden hela sitt syfte. Hur många av de just nu 36 sidor är egentligen väsentliga? 2-3 sidor? Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Håller absolut med catch_me och CooperVickis! Det känns som vissa skriver kommentarer av rent skadeglädje! Vad är meningen med det?! Att kalla säljaren för det ena och det andra, vad ska det vara bra för?! Det är ju bevisat att bilen är skruvad, men är det bevisat att han visste om det när han köpte bilen och försöker lura någon ann nu? Jag försvarar absolut inte säljaren, men blir rätt trött på vissa självgoda typer! Sen undrar jag är man mindre värd som människa om svårigheter med stavningen av olika anledningar? Det känns som vissa tycker att det är så...... Alpina B8 Länk |
|
|
Och jag är mycket medveten om att jag stavar fel, men det skäms jag inte för! :) någon ann nu? = någon annan nu? Alpina B8 Länk |
|
|
catch_me: CooperVickis: Abbe: Håller med er fullt ut!! |
|
|
samma tjabb som i den andra m3tråden. Man är inte fifflare bara för man tycker folk beter sig tramsigt. Och här är det som vanligt många som beter sig tramsigt. Inte bara kevin då, utan många andra. Folk korkar upp en vinare. Laddar med popcorn. Det är uppenbart att tråden tagit en annan vändning sedan det bekräftades att bilen är skruvad. Det är trams nu, inget annat. Fortsätter det i denna takt, med tramsiga inlägg lär tråden låsas som den andra fifflartråden, och vad har alla goda riddare gjort för nytta då? Tänk lite innan ni skriver. (och nej, jag är inte fifflare själv, bara för att jag tycker folk är tramsiga. Tvärt om, eftersom det finns risk för trådlåsning om det fortsätter) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.