AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
253.258

Akta er för denna m3 e46 skruvad..

Sida 35 av 36
Jag har tagit fram Chips och knäppt min första Sort Guld, och det är inget skämt:D

Vi som betraktar och garvar kan ju under tiden dom Kärande och Svarande diskuterar spela lite på när tråden kommer stängas:)

Jag satsar på lördag kl 22:00:D

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Varför skulle jag logga in på AP. Nu är det bara att hälla upp en fin 18åring och underhållningen inför fredagskvällen är räddad. Skönt att slippa Let´s dance. Skål pojkar:)

//Stefan

Mina bilar:Länk
Fast snart får någon kasta in lite mer ved:D
"Sluta tvivla på Kevin ni ser väl att han talar sanning i sina inlägg
han har ju full koll på bilen förstår ni väl"(=
Räcker detta som ved lockar detta fram mer eld brasan kanche Kevin kan tända på detta vem vet
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Sluta mata trollet!

"Kevin" sitter ju bara och garvar åt alla just nu...
M3 UNIK:)
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Och där la jag en is bit i glaset med Grant´s

Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Har ingen koll på vilken bil det handlar om. Men är det den som är unik för att den har paddlar bakom ratten eller vad det står i annonsen? hehe

SECOND PLACE FIRST LOSER
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Nu såg jag nog vilken det är. är det 04an i halland?

SECOND PLACE FIRST LOSER
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Fan, kan inte vara sant att denna tråd lever vidare.
Den verkar ändå inte vara tokskruvad, undra hur långt den gick mellan feb 08 och okt 09.
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
hahahahaha.if you dont have money to buy a BMW M3 dont talk shit if you dont know.some lossers with no money.talk only shit.the one that want to buy the car will come and try the car first and then he will see the papers.you have no money you are lossers.i want to see one of you who can come and try the car .i have caled in germani ...everywhere.just stay down.you who have coments.when you will have the money to pay for a car like this dont give my your shit.and this is for everyone who wants to buy a M3 .try the car first.and then tell me is not good.hahahahah.i realy belived that swedish people are smart .but i was wrong.they eat anothers shit.hahaha.not good
ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
i can buy you all ice cream
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Första tanken när jag såg annonsen var att det var något lurt med den bilen.

SECOND PLACE FIRST LOSER
Konstigt att de som upptäcker bluffen är stupid och den som köpt grisen i säcken är rik och smart:)
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Snacka om misshandel av det engelska språket...

Är det några som är avundsjuka så är det väl versalerna som inte fick vara med och inleda meningarna.

___
//Ulf
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Intressant att läsa de här trådarna faktiskt. I samtliga fall har ägarna ganska snart efter att trådarna skapats dykt upp och börjat försvara sina bilar. En aggressiv försvarsposition intas oftast efter ett eller två inlägg, i vilka de försöker bortförklara sig och spela ovetande. Mr.Olympic och Richard är två lysande exempel. Bägge tog även till hot när de märkte att deras argument inte höll. Det mynnar sedan nästan alltid ut i att det är medlemmarna på AP som är fattiga och dumma. Men AP-medlemmarna uttrycker sig ofta väl och hänvisar i stort sätt alltid till serviceprotokoll och/eller carfax-utdrag.

Kevin, det stämmer att bilen har servats och reparerats i Tyskland. Ingen ifrågasätter det. Det intressanta är att den hade gått 50 614km 16 februari 2008. När den såldes av ECOmotor nästan 2 år senare hade den tydligen bara gått 48 000km. Till och med du borde väl förstå vart vi vill komma?

Undrar vem det är som är dum egentligen?:-) Språket avslöjar även en hel del, som sagt.

Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Skojarna har dåligt inflytande på mig för nu kan inte jag heller stava ser jag:) "sett" ska det stå, såklart.

ke
7
kevin29se
bmw m3 -2004
magnus sa.i have the service book here.i have called in germany.everything is ok.they are saying that they change the meter in sweden....ok.maybe its true.my point is that i want to sell the car because i need the money.not because the car is skruvad.the car works realy good.everything is in good shape.kom and look at it.dont sit and listened on every idiot.you want a nice car?call me.take a drive with it.and by the way.1 year guaranty from bmw for 1 year.for me its ok.i could never belive that people can belive in thouse kind of blogs.......
mvh kevin
PS: when you want to buy a car just go and see by yourself.....
Visa användare
82
x3mkungen
540 IA -94
525D -08 E61
Porsche 911 -86
Everybody in da house come on an let me hear ya say yeah

Denna tråden går ju till historien, Sen trollet Kevin som säger att vi inte har pengar. Nu skall han själv sälja sin pärla. Varför ?
Jo han behöver pengar. Lååååååålllll

Kevin. Jag skulle rekommendera dig att gå en kurs i att skriva engelska.
The car is Skruvad :-)
Kom and look at it :-)
1 Year Garanty :-)

Ohhh Year i have lived in Amerika i flera år.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.